بهترین تفریحاتی که در سفر نوروزی به پاتایا می توانید تجربه کنید

به گزارش علی آباد جدید، پاتایا یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری تایلند است که مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. در سفر نوروزی به پاتایا از انجام چه تفریحاتی می توان لذت برد؟

بهترین تفریحاتی که در سفر نوروزی به پاتایا می توانید تجربه کنید

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

در حال حاضر پاتایا به خاطر سواحلش، بعد از بانکوک به دومین قطب گردشگری تایلند تبدیل شده است. این شهر، جادویی و پرشور است و با زیبایی استوایی و شن های طلایی، گردشگران را به سمت خود می خواند. بسیاری از هموطنان ما پاتایا را به عنوان مقصد تور نوروز انتخاب نموده اند تا تعطیلات را در آرامش سواحل زیبای این شهر سپری نمایند. بهتر است قبل از سفر جاذبه ها و تفریحاتی که در این شهر وجود دارد را بشناسید تا در طول سفر، بهترین استفاده را از تعطیلات خود کنید.

ساحل جومتین (جومتین Beach)

اگر از ازدحام جمعیت و گردشگران در ساحل پاتایا خسته شده اید، به ساحل جومتین بروید. این ساحل که 6 کیلومتر امتداد دارد، بهشتی است زیبا که به اندازه ساحل پاتایا کوچک یا شلوغ نیست و در نتیجه بسیار آرام تر و خلوت تر از آن است. در ساحل جومتین تفریحات و ورزش های آبی زیادی از جمله جت اسکی، پاراسیلینگ و ویندسرفینگ وجود دارد. در اطراف ساحل تعدادی رستوران وجود دارد که غذای تازه دریایی و انواع غذاهای تایلندی سرو می نمایند.

محراب حقیقت (Sanctuary of Truth)

اگر در پاتایا مکان دیدنی وجود داشته باشد که تحسین شما را برانگیزد، قطعا این مکان محراب حقیقت است. این معبد زیبا کاملا از چوب کنده کاری شده ساخته شده و می توان گفت ساختار آن، به سبک معماری تایلندی است. در این مکان همچنین تفریحاتی مثل ورزش کیک بوکسینگ، نمایش های فرهنگی و فیل سواری وجود دارد.

مینی سیام (Mini Siam)

مینی سیام را شاید پاسخ تایلند به لگولند استانبول دانست. این مکان نمایشگاهی در مقیاس کوچک از مشهورترین سازه های دنیا، از جمله مجسمه آزادی، ارک پیروزی، بنای پیروزی بانکوک و ... است. برای بازدید از این مکان باید از یک روز قبل اقدام کنید چون برنامه تورها محدود و بسیار پرطرفدار است. اگر تور پاتایا را برای سفر نوروزی خود انتخاب کردید، حتما باید از این جاذبه دیدن کنید. اینجا تمام بناهای تاریخی مشهور دنیا را یک جا می توانید ببینید.

بازار شناور پاتایا

این بازار شناور تنها بازار شناور روی آب پاتایا است. فروشندگان، کشاورزات و ماهیگیران در قایق هایی که روی آب شناور است، به عرضه محصولات تازه، گل و ... می پردازند. سوار یک قایق شوید و در بازار پرسه بزنید یا قایق را برای خرید نگه دارید. در این بازار می توانید انواع ادویه، صنایع دستی یا میوه ها و سبزی های رنگارنگ پیدا کنید.

دنیای زیر آب پاتایا

دنیای زیر آب پاتایا اولین آکواریوم مدرن تایلند است و در آن انواع زیادی از ماهی های استوایی به نمایش گذاشته شده اند. بازدیدنمایندگان می توانند با کوسه ها و پرتوماهی ها شنا نمایند، از بطری ها به ماهی ها غذا دهند و نمایش و اجرای آن ها را تماشا نمایند. بسیاری از فعالیت ها از قبل در این مرکز برنامه ریزی می شوند، پس باید از قبل برنامه و بازدید خود را با دفتر مرکزی این آکواریوم هماهنگ کنید.

برج پارک پاتایا

این پارک و برج تفریحی هم برای جوانان و هم بزرگترها بسیار جذاب است. در برج پارک پاتایا می توانید از تجربه رولر کوستر، سرسره های آبی و دیدن چشم اندازی از این شهر در بالاترین نقطه برج بهره مند شوید.

واکینگ استریت

واکینگ استریت یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا است که گردشگران را به خود جذب می نماید. در این خیابان رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید انوع غذاهای خوشمزه تایلندی را در آن نوش جان کنید. این خیابان بعد از ساعت 6 عصر به روی گردشگران باز می گردد. از مغازه های این خیابان می توانید یادگاری و سوغات برای عزیزان تان بخرید.

تپه بودای بزرگ

Wat Phra Khao Yai یا تپه بودای بزرگ در جنوب پاتایا قرار گرفته است و در بالاترین نقطه قله، مجسمه طلایی بسیار بزرگ بودا قرار گرفته است. به علاوه در این مکان، یک معبد نیز وجود دارد. ارتفاع مجسمه بودای بزرگ 18 متر است و در سال 1977 ساخته شده است. شما می توانید از فاصله دور این مجسمه را ببینید. از بالای تپه چشم انداز بسیار زیبایی از خلیج پاتایا را به تماشا بنشینید.

باغ گرجهتی و روستای فرهنگی Nong Nooch

این پارک در مساحتی به اندازه 2.4 کیلومتر مربع ساخته شده و شبیه پارک موضوعی طراحی شده است، با بخش های مختلف عجیب و غریب مثل باغ Stonehenge، باغ قرن هفدهمی فرانسوی و ... . تعدادی گلخانه گل ارکیده و گیاه های مناطق گرجهتی برای نمایش در این باغ قرار گرفته است. اگر می خواهید به دور از جمعیت، در جای سرسبزی به گشت و گذار بپردازید، اینجا بهترین انتخاب است.

علاوه بر تمامی این جاذبه ها و مکان های دیدنی، شما می توانید فهرست سایر جاهای دیدنی پاتایا را در خبرنگاران ببینید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق، تصاویر و همچنین جاذبه های رایگان این شهر دسترسی داشته باشید.

اگر شما تجربه شرکت در تور تایلند و بازدید از شهر زیبای پاتایا را دارید، تجربیات خود را با مخاطبان خبرنگاران به اشتراک بگذارید. چون بسیاری از هموطنان پاتایا را به عنوان مقصد نوروزی خود انتخاب نموده اند و با استفاده از تجربیات شما می توانند از تمامی مکان های دیدنی پاتایا دیدن نمایند. در این جهت خبرنگاران نیز به یاری گردشگران آمده است. با مراجعه به صفحه تورهای خبرنگاران می توانید با مقایسه فهرستی متنوع از پکیج های توری که آژانس های معتبر ارائه می نمایند، تور مورد نظر خود را پیدا کنید.

مشاهده تورهای تایلند

منبع: کجارو / wonderfulengineering.com / theculturetrip.com
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 599

به "بهترین تفریحاتی که در سفر نوروزی به پاتایا می توانید تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحاتی که در سفر نوروزی به پاتایا می توانید تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید