بهترین جاذبه های کشور چین

به گزارش علی آباد جدید، اگر همیشه به دنبال بازدید از جاذبه‌هایی هستید که شما را به وجد بیاورند، باید به شما بگویم که تمام جاذبه‌های کشور چین برای شما این چنین خواهد بود. در این مقاله شما را با شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های کشور چین آشنا خواهیم کرد.

بهترین جاذبه های کشور چین

دیوار بزرگ چین

هر ساله ده‌ها میلیون توریست برای بازدید از این دیوار با تور ارزان چین همراه می‌شوند. در هنگام بازدید از بخشهای مختلف این دیوار با مردم درگیر شوید. اما، با این حال فکر می کنید چیزی غیر از این دیوار هست که بتوان بدون دیدن آن در چین این گردش را کامل کرد؟ از ماههای جون تا اگوست که اوج تابستان است چشم پوشی کنید البته اگر می خواهید از شلوغترین زمانها اجتناب کنید و سعی کنید به Badaling بروید و بخشهای آرام‌تر دیوار مانند Mutianyu را در تور ارزان چین مشاهده نمایید.

JIUZHAIGOU

این مکان معروف به دره نه روستا می‌باشد و این پارک ملی تماشایی، سرشار از قله های ناهموار، چشمه‌های یاقوتی رنگ، جنگل‌ها و آبشارهایی می‌باشد که دارای مناظر کوهپایه‌ای می‌باشد که بیش از آن که در کشور چین باشد در مرزهای کانادا به چشم می‌خورد. میراث جهانی یونسکو این دره را در قسمت شمالی ایالت سیچوان به ثبت رسانده است. دریاچه پنج رنگ، آبهای نیلگون آن چنان زلال هستند که می توانید قعر آبها را به راحتی مشاهده نمایید.

رودخانه YANGTZE

این رودخانه با حدود 6300 کیلومتر از دشت کینگای تبت تا دریای شرق چین در شانگهای طول داشته و این رود طویلترین رود چین و سومین رود طویل دنیا به شمار می‌رود. در امتداد این رودخانه می‌توان به بازدید شهرها و مناظر زیبا برای اکتشاف رسید و از سه دره معروف تا بزرگترین بندر چین در چانگینگ بازدید کرد.

Zhangjiajie 

Zhangjiajie در دنیای غرب نیز به دلیل داشتن مناظری زیبا از این ناحیه در فیلم آواتار مشهور شده است. کوههای ایستاده سربه فلک کشیده که در فیلم حماسی جیمز کامرون برگرفته‌اند از مخروط های سنگی پارک جنگلی Zhangjiajie هستند.

پانداهای CHENGDU

پانداهای غول پیکر  چنگدو خانه پانداهای غول پیکر می‌باشد. در این برنامه نگهداری از پانداها از داوطلبانی دعوت می‌کنند تا از این حیوانات جالب مراقبت نمایند که در این حالت با گروه محافظان پانداها کار خواهند کرد و تحت آموزش قرار خواهند گرفت. در میان این موجودات پشمالو ، چنگدو به نوبه خود مکانی بسیار جالب و دارای مناظر تاریخی مانند LESHAN GIANT BUDDHA می‌باشد.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 620

به "بهترین جاذبه های کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید