تور روسیه: برترین رستوران های نیژنی نووگورود، روسیه

به گزارش علی آباد جدید، نیژنی نووگورود، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای روسیه و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. این شهر، رستوران ها و کافه های زیادی دارد که فرصتی عالی برای امتحان کردن طعم غذاها و دسرهای محلی هستند.

تور روسیه: برترین رستوران های نیژنی نووگورود، روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اگر برای تماشای بازی های جام جهانی 2018 می خواهید تور جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه رزرو کنید، ادامه مقاله را دنبال کنید تا با دیدنی های نیژنی نووگورود آشنا شوید؛ چون تعدادی از بازی های جام جهانی در آن برگزار می گردد.

غذا خوردن، یکی از برترین روش ها برای آشنایی با فرهنگ کشورهای خارجی است. علاوه بر این، تجربه ای فرق دارد و تنوعی در رژیم غذایی شما ایجاد می نماید. اگر برای تماشای مسابقات جام جهانی 2018 قصد دارید به روسیه و نیژنی نووگورود سفر کنید، بد نیست که قبلا سفر در خصوص برترین رستوران های شهر، اطلاعاتی کسب کنید.

رستوران ویتالیچ (Vitalich)

رستوران ویتالیچ یک رستوران مجلل و عالی است که برترین غذاهای سنتی روسیه را سرو می نماید. فضای داخلی رستوران به زیبایی تزیین شده است. اگر می خواهید یک وعده غذای لذیذ و باکیفیت نوش جان کنید، حتما این رستوران را انتخاب کنید.

ساعت کار

هر روز از 12 ظهر تا 11 شب

رستوران Bezukhov

رستوران Bezukhov، با فضایی مدرن و مجذوب نماینده، برای علاقه مندان به ادبیات بسیار جالب خواهد بود. به طور مرتب، رویدادهای فرهنگی و ادبی در این رستوران برپا می گردد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی روسی است. فرقی نمی نماید چه زمانی از روز را انتخاب کنید، هر وعده ای که به این رستوران سر بزنید، با غذایی لذیذ از شما پذیرایی خواهد شد. این رستوران 24 ساعته فعال است.

رستوران Mitrich

رستوران Mitrich برای کسانی مناسب است که در پی رستورانی مجلل و خانوادگی می گردند. تخصص اصلی این رستوران در تهیه انواع استیک است البته در منوی آن، تنوع قابل توجهی از غذاهای خلاقانه دیده می گردد. دسرهای این رستوران، معروفیت و محبوبیت خاصی دارند. طراحی مدرن و غیرمعمول فضای داخلی یکی از مهم ترین ویژگی های خاص این رستوران است که مورد توجه مهمانان قرار می گیرد.

ساعت کار

هر روز از 11 صبح تا 12 شب

رستوران Salyut

وقتی به کشوری نو سفر می کنید گاهی احساس می کنید که باید غذاهای آشناتر بخورید و از خوردن غذاهای محلی آن منطقه و غذاهای نو، خسته می شوید. در سفر به نیژنی نووگورود، دوست داشتید طعم های آشنا را امتحان کنید رستوران Salyut را انتخاب کنید. در این رستوران، برگرهای لذیذی سرو می گردد و تنوع نوشیدنی های آن نیز بسیار قابل توجه است. کحیط رستوران بسیار گرم و محبت آمیز است و وعده های غذایی مفصل و متنوع است.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه از 11 و 50 دقیقه صبح تا 10 شب

آدینه ها و شنبه ها از 11 و 50 دقیقه صبح تا 12 شب

رستوران Pyatkin

اگر می خواهید در یک رستوران به سبک رستوران های مجلل قرن نوزدهمی غذا بخورید، بدون تردید رستوران Pyatkin را انتخاب کنید. فضای داخلی این رستوران، درست مثل رستوران های مجلل آن موقع طراحی شده و البته منوی رستوران نیز یک منوی کاملا سنتی روسی است. فضای شیک و سبک قدیمی و فاخر این رستوران، یکی از دلایل مجذوب نمایندهیت آن است که در کنار غذای لذیذ و باکیفیت، تجربه ای عالی از غذا خوردن در یک رستوران روسی را برایتان رقم می زند.

ساعت کار

هر روز از 12 ظهر تا 12 شب

رستوران Kupecheskii

اگر دوست دارید در رستورانی غذا بخورید که سرآشپزی مشهور دارد، رستوران Kupecheskii را انتخاب کنید. در این رستوران یک سرآشپز افسانه ای و مشهور به نام ویکتور نامیرنوف با برترین و لذیذترین غذاهای از مهمانان خود پذیرایی می نماید. تخصص اصلی این رستوران در غذاهای روسی است که البته با تغییرات جزیی مدرن سرو می شوند. اگر می خواهید یک رستوران شیک و مجلل را امتحان کنید، همین رستوران را انتخاب کنید.

ساعت کار

هر روز از 11 و نیم صبح تا 10 و نیم شب

رستوران تیفانی بار (Tiffani Bar)

تیفانی بار، رستورانی مدرن است که غذاهایی بسیار باکیفیت سرو می نماید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای بین المللی است. این رستوران پنجره های بسیار بزرگی دارد و یک تراس تابستانی که مشرف به پارکی واقع شده که در کنار رود ولگا واقع شده است. این رستوران را به خاطر نوشیدنی ها و رویدادهای شبانه اش می شناسند که آخر هفته ها برگزار می گردد. اگر می خواهید شبی را در یک رستوران خوب بگذرانید، این رستوران را انتخاب کنید.

ساعت کار

هر روز از 12 ظهر تا 2 بامداد

برترین کافه های نیژنی نوگورود

در سفر به این شهر بعد از تماشای مسابقات فوتبال احتمالا دلتان می خواهد کمی در یک کافه استراحت کنید و شیرینی و نوشیدنی بخورید. در ادامه تعدادی از برترین کافه های شهر را معرفی می کنیم که در آنها می توانید از خوردن دسرها و میان وعده های لذیذ لذت ببرید.

کافه کافی کیک (Coffee Cake)

کافی کیک، مجموعه ای از کافه های زنجیره ای است که در سراسر هر شعبه دارد. این کافه ها، انواع قهوه و ناهارهای سبک سرو می نمایند. از آنجایی که این کافه در سراسر شهر شعبه های زیادی دارد، همواره یک شعبه از آن در نزدیکی تان پیدا خواهید کرد.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه از 8 صبح تا 12 شب

آدینه ها و شنبه ها از 12 ظهر تا 12 شب

کافه (Chefs Cafe)

کافه Chefs Cafe، یکی از آن کافه هایی است که فرصت سر زدن به آن را نباید از دست بدهید. این کافه را به خاطر کرواسان های لذیذ و سایر شیرینی هایش می شناسند. البته این کافه به غیر از دسر و نوشیدنی، ناهار و شام هم در منو دارد.

ساعت کار

از دوشنبه تا پنجشنبه از 9 صبح تا 11 شب

شنبه ها از 10 صبح تا 12 شب

یکشنبه ها از 10 صبح تا 11 شب

کافه Volkonsky

کافه Volkonskyپکافه ای زنجیره ای است که در بسیاری از شهرهای بزرگ روسیه شعبه دارد. این کافه یک نانوایی و قنادی شیک هم دارد و برای خوردن برترین صبحانه ها و ناهار مناسب است. این کافه انتخابی ایده آل برای خوردن شیرینی های باکیفیت و لذیذ است.

ساعت کار

هر روز از 7 و نیم صبح تا 11 شب

کافه Holy Collie Muffin Shop

همان طور که از نام Holy Collie Muffin Shop معین است، تخصص این کافه کوچک در انواع مافین است البته برای وعده ناهار هم غذاهای بسیار لذیذی دارد. یکی دیگر از ویژگی های مجذوب نماینده این کافه این است که به محلی برای نمایش آثار گرافیکی هنرمندان تبدیل شده است. در واقع هم غذای روح و هم غذای جسم تان را در این کافه پیدا خواهید کرد.

ساعت کار

از دوشنبه تا آدینه از 10 صبح تا 9 شب

شنبه ها از 12 ظهر تا 10 شب

کافه رد کاپ (Red Cup)

گاهی اوقات احتیاج دارید تا یک فنجان قهوه و یک اسنک لذیذ و سریع بخورید. رد کاپ مجموعه ای از غرفه های فروش قهوه است که در سراسر شهر شعبه دارد. کافه های لذیذی سرو می نماید که بدون شک از آن لذت می برید.

ساعت کار

از دوشنبه تا آدینه از 8 صبح تا 8 شب

شنبه ها و یکشنبه ها از 9 صبح تا 9 شب

کافه تراولرز کافی (Travelers Coffee)

کافه تراولرز کافی، یک کافه موضوعی با تم سفر و تخصص اصلی آن در لاته آرت است. در قهوه هایی که سفارش می دهید طرح های بی نظیر و زیبایی خواهید دید. این کافه را به خاطر دسرهای لذیذش می شناسند. البته صبحانه و ناهار نیز در این کافه سرو می گردد.

ساعت کار

هر روز از 8 صبح تا 12 شب

کافه Coffee is a Fruit

کافه Coffee is a Fruit، دو شعبه در نیژنی نوگورود دارد. این کافه، مکانی ایده آل برای عاشقان قهوه است. عاوه بر نوشیدنی، در این کافه می توانید برترین دسرها را امتحان کنید. فضای اطراف کافه به محلی برای کنسرت های موسیقی تبدیل شده است و یکی از کافه هایی است که بی تردید ارزش امتحان کردن دارد.

ساعت کار

از دوشنبه تا پنجشنبه از 8 صبح تا 9 شب

شنبه ها از 11 صبح تا 10 شب

منبع: کجارو / theculturetrip.com / theculturetrip.com
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2109

به "تور روسیه: برترین رستوران های نیژنی نووگورود، روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: برترین رستوران های نیژنی نووگورود، روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید