تله کابین سواری هیجان انگیز بر بلندای لنکاوی در تور مالزی

به گزارش علی آباد جدید، مالزی بعد از رشد و توسعه سریع کوالالامپور به فکر افتاده از شهرهای دیگرش نیز برای جذب گردشگر بهره ببرد، این کشور توسعه یافته با استفاده از فناوری های مدرن زیرساختهایی را حتی تا سر قله ها کشیده است، در ادامه میخواهیم تله کابین سواری هیجان انگیز بر بلندای لنکاوی را به شما معرفی کنیم.

تله کابین سواری هیجان انگیز بر بلندای لنکاوی در تور مالزی

تله‌کابین لنکاوی، امکانی را فراهم ساخته تا گردشگران تور مالزی به تمامی قسمت‌های کوه مات سینکانگ (Mat Cincang)، دومین کوه مرتفع لنکاوی دسترسی یافته و از نزدیک به تماشای آن بپردازند. ورودی این تله‌کابین در یک روستای شرقی واقع در شمال غربی جزیره لنکاوی و در نزدیکی پانتای کوک (Pantai Kok) واقع شده است. گردشگران تور مالزی باید برای ورود به این روستا و عبور از باغ‌های فرح بخش مشرق زمین و نیز بازدید از مغازه‌های سوغات فروشی هزینه‌ای پرداخت کنند تا بتوانند با استفاده از پله برقی به ابتدای مسیر تله‌کابین دسترسی پیدا کنند.

به محض سوار شدن، تله‌کابین ارتفاع می‌گیرد و در همین حین نیز شما کاهش دما را احساس خواهید کرد و باد خنکی از مسیر شکاف تهویه هوای بالای سقف تله‌کابین گونه‌های شما را نوازش خواهد داد.

پس از طی کردن 600 متر، تله‌کابین به اولین ایستگاه می‌رسد که در آن باید از این تله‌کابین خارج شده و تله‌کابین دیگری را سوار شوید؛ می‌توانید با استفاده از تله‌کابین دوم به قله کوه مورد نظر صعود کنید و یا در سکوی بازدید از دیدن مناظر شگفت‌انگیز اطراف خود لذت ببرید. بسیاری از افراد زمان زیادی را در این ایستگاه سپری نمی‌کنند چرا که از دید آن‌ها تماشای مناظر منطقه از بالای قله کوه بسیار شگفت‌انگیزتر خواهد بود. پس از ایستادن در یک صف کوتاه، می‌توانید تله‌کابین دیگری سوار شوید و با ارتفاع نه چندان زیادی به بالا صعود کنید؛ هرچند در ابتدای کار ممکن است کمی احساس ترس کنید.

تله‌کابین پس از یک جهش کوتاه با سرعت کمتری به مسیر خود ادامه می‌دهد و مسافران می‌توانند از ارتفاع بالاتری مناظر جنگل انبوه و تپه‌های زیر آن را تماشا کنند. سفر با تله‌کابین در این مرحله به جالب‌ترین بخش خود می‌رسد که البته زمان زیادی نیز به طول نمی‌انجامد، اکنون دیگر به ایستگاه آخر رسیده‌اید که هیجان‌انگیزترین بخش سفر شما خواهد بود. در نهایت مسافران هنگام پیاده شدن از تله‌کابین با نمایشگاهی از غرفه‌های مختلف روبرو می‌شوند که در آن‌ انواع سوغاتی، اسباب‌بازی، تنقلات و نوشیدنی‌ها به فروش می‌رسد.

ممکن است بخواهید از پله‌هایی که در میان فضای جنگل قرار گرفته بالا بروید و به سکوی مشاهده برسید. به محض اینکه به بالای پله‌ها برسید، از تماشای مناظر شگفت‌انگیز جزیره، چشم‌انداز افق‌ و دریای اطراف خود شگفت‌زده خواهید شد. در این حین، در کنار خود یک پل فولادی معلق را مشاهده خواهید کرد که در حد فاصل کوه مات سینکانگ تا کوه مجاور آن قرار گرفته است. قدم زدن بر روی این پل معلق بدون شک تجربه منحصربفردی برایتان خواهد بود و در همین حین می‌توانید منظره‌ای از قسمت شمالی جزیره و دریای اطراف آن را مشاهده کنید.

پس از آن که غرق در تماشای این منظره شدید، دیگر وقت آن فرا رسیده که این مکان را ترک کنید. در مسیر بازگشت تمام راه‌هایی را که به صورت صعودی بوسیله تله‌کابین پیموده‌اید، این بار باید به صورت نزولی طی کنید. در نهایت می‌توانید پیش از ادامه سفر ماجراجویانه خود به بخش‌های دیگر جزیره لنکاوی، کمی سوغات تهیه کنید.

ساعات کار تله‌کابین: 10 صبح تا 8 بعدازظهر

آدرس: جالان تلاگا توجو تلوک بورا، لنکاوی، کِداه 07000 (Jalan Telaga Tujuh Teluk Burau, Langkawi, Kedah 07000)

شماره تماس: 6049594225

منبع: visit-malaysia.com
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 35

به "تله کابین سواری هیجان انگیز بر بلندای لنکاوی در تور مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تله کابین سواری هیجان انگیز بر بلندای لنکاوی در تور مالزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین سواری هیجان انگیز بر بلندای لنکاوی در تور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید