جدول نو قیمت میلگرد اصفهان در آهن باکس جایگزین شدتاریخ رونمایی از نرم افزار نو آهن باکس

به گزارش علی آباد جدید، جدول تازه (Ribbed Bar Prices Table) که حاصل کوشش تیم برنامه نویسی این شرکت می باشد در قالب فرمتی تازه و با ورژن 7.0.1 رونمایی شده و ایراداتی که در قیمت میلگرد های کارخانه ذوب اهن (Esfahan Steel Company) بود رفع شده.

جدول نو قیمت میلگرد اصفهان در آهن باکس جایگزین شدتاریخ رونمایی از نرم افزار نو آهن باکس

بر اساس اطلاعات بدست آمده، آهن باکس برند تجاری متعلق به شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا می باشد که در فروردین 1397 راه اندازی شد. این وبسایت برای آغاز به کار خود در زمینه اطلاع رسانی قیمت روز اهن الات در بازار آنلاین ایران، قیمت میلگرد کارخانه ذوب اهن اصفهان را به صورت ویژه منتشر و به روز رسانی می نمود.

به مرور و با شناخت دامنه وسیع تری از مهندسین عمران و درخواست ها مبنی بر درج نرخ روز میلگرد سایر کارخانجات ایران، جدول فهرست قیمت های بیشتر و بیشتری در صفحات مجزا در این تارنما گنجانده شد.

گفتنی است که برند آهن باکس | Ahan Box® در ابتدا با عنوان دانشنامه آهن باکس در فضای مجازی شناخته شد و در طول زمان تبدیل به یک مرجع معتبر قیمت اهن آلات صنعتی و ساختمانی شد.

اکنون نه تنها نرخ لحظه ای محصولات ذوبی اصفهان، بلکه قیمت آنلاین انواع سایز میلگرد بیش از 40 کارخانه ایران در لحظه به وسیله کارشناسان این تارنما منتشر و به روز رسانی می گردد.

طبق اعلام مدیرعامل این مجموعه آقای عبدالرسول امیریوسفی، امکان نوی تحت عنوان فروش اعتباری میلگرد ذوب آهن اصفهان به صورت چکی و اقساطی در قالب وام بلند مدت به جدول نو اضافه شده که خریداران امکان محاسبه تعداد اقساط بر اساس مبلغ پیش پرداخت را دارند.

ایشان بیان کرد که سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید انواع سایز گردهای ذوبی برای اشخاص حقیقی تا 10 میلیارد تومان و برای اشخاص حقیقی تا سقف یک ظرفیت 24 تنی از انواع سایز محصولات برند ESCO می باشد.

تغییرات نسخه 7.0.1

نو: اضافه شدن نمودار قیمت بازه 30 روزه

نو: اضافه شدن امکان خرید اقساطی

بهبود: ایرادات رند شدن قیمت میلگرد اصفهان

بهبود: نمایش ویژه در نسخه موبایل

بهبود: حذف اسکرول افقی جدول

اصلاح: محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

اصلاح: برطرف ایراد پرینت گرفتن از فهرست قیمت

تاریخ رونمایی از نرم افزار نو آهن باکس

طبق اعلام تیم برنامه نویس شرکت فرداد تجارت آهن اسپادانا، نرم افزار نو سایت آهن باکس اکنون در مرحله Pilot در حال تست می باشد و فرایند توسعه Backend این نرم افزار رو به اتمام است. بعلاوه بخش Frontend این سایت به صورت موازی در حال پیاده سازی بوده و در مرحله تست UX/UI می باشد.

تاریخ دقیقی از رونمایی سایت نو این شرکت اعلام نشده اما برآورد هایی مبنی بر لانچ نسخه نو تا قبل از نوروز 1403 به گوش می رسد.

فهرست جداول قیمت میلگرد

طبق آنالیز های انجام گرفته، تعداد 47 جدول قیمتی مربوط به تمامی برندهای فراوری کننده ایران در صفحه Product Listing Page به وسیله آدرس } https://ahanbox.com/قیمت-میلگرد/ } در دسترس است که طبق اعلام این شرکت تمامی جداول فهرست قیمت میلگرد به مرور با ورژن 7.0.1 جایگزین میگردد.

از جمله مطرح ترین کارخانه های فراوری کننده انواع سایز این مقطع فولادی که جدول فهرست قیمتی آنها در بخش مربوطه گنجانده شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فولاد سرمد ابرکوه یزد

  • فولاد کویر کاشان (اصفهان)

  • فولاد قائم رازی شهرضا (اصفهان)

  • صبا فولاد زاگرس (شهرکرد)

  • فولاد خراسان (نیشابور)

  • فولاد آذربایجان (میانه)

  • فولاد آتیه خلیج فارس (اهواز)

تکنولوژی مورد استفاده در ورژن نو

در جدول نو قیمت میلگرد اصفهان فراوری کارخانه ذوب آهن، ظاهرا از فریم ورک Laravel برای بخش بک اند و Nuxt.js برای توسعه فرانت این جداول استفاده شده.

خبرهایی نیز از بکارگیری کتابخانه های مرتبط با هوش مصنوعی Python در سایت آهن باکس به گوش می رسد که به احتمال بسیار زیاد از کوشش برای افزایش سطح درگیری (Engagement) بازدیدکنندگان سرچشمه می گیرد.

یکی از امکانات نوی که تیم برنامه نویسی سایت آهن باکس در حال اضافه نمودن به کل جدوال قیمتی سایت است، امکان استخراج فهرستوفر با استفاده از نقشه های AutoCAD می باشد.

برنامه نویس ارشد این پروژه اظهار داشت: فرض کنید شما می خواهید مقدار میلگرد ذوب آهن مورد احتیاج در پروژه خود بر اساس نقشه طراحی شده به وسیله مهندس معمار را محاسبه کنید.

در اینصورت نقشه را در بخش مرتبط با جدول آپلود می کنید و پس از مدت کوتاهی فهرست تمامی سایزهای مورد احتیاج با طول تعیین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این نوآوری تا کنون در هیچ کدام از سایت های رقیب مشاهده نشده و آهن باکس بعنوان اولین نرم افزار تخصصی تهیه فهرستوفر تحولی را در این زمینه ایجاد خواهد کرد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 27 آبان 1402 بروزرسانی: 27 آبان 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2399

به "جدول نو قیمت میلگرد اصفهان در آهن باکس جایگزین شدتاریخ رونمایی از نرم افزار نو آهن باکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول نو قیمت میلگرد اصفهان در آهن باکس جایگزین شدتاریخ رونمایی از نرم افزار نو آهن باکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید