حماسه آزادسازی خرمشهر ملت را در جهت بالندگی قرار داد

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر موجب شد تا همچنان مردم ما با روحیه قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در جهت رشد و بالندگی قرار گیرند.

حماسه آزادسازی خرمشهر ملت را در جهت بالندگی قرار داد

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی شجاعی در پیامی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: حماسه مقاومت، ایثار، ایستادگی و دلاورمردی روز تاریخی و بزرگ سوم خرداد هرگز از اذهان عموم مردم و تقویم این کشور پاک نخواهد شد.

وی اضافه نمود: دلاورمردان، رزمندگان و ایثارگران ما در آن روزهای حساس و بحرانی بدون هیچگونه هراسی و در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، حماسه پیروزی را خلق کردند، اثبات اقتدار ایران اسلامی مهم ترین هدف فتح و پیروزی این روز ارزشمند است لذا باید اهمیت این روز برای نسل های آینده و جوانان امروز تشریح و بازخوانی شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر موجب شد تا همچنان مردم ما با روحیه قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در جهت رشد و بالندگی قرار گیرند، اینجانب فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به تمامی مردم شریف استان خراسان شمالی به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض کرده و برای همگان توفیق روز افزون ،عزت و سربلندی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1810

به "حماسه آزادسازی خرمشهر ملت را در جهت بالندگی قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حماسه آزادسازی خرمشهر ملت را در جهت بالندگی قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید