خبرنگاران ارایه تجهیزات سنجش سلامت مواد غذایی و بهداشتی به همت دانش بنیان ها

به گزارش علی آباد جدید، تهران- خبرنگاران- یک شرکت دانش بنیان با استفاده از توان متخصصان ایرانی توانست تجهیزات و روش های فناورانه بومی، خدمات کیفیت سنجی و تحلیل فرآورده هایی را که در فراوری محصولات سالم و با کیفیت غذایی، آرایشی و بهداشتی اهمیت بالایی دارند، ارایه دهد.

خبرنگاران ارایه تجهیزات سنجش سلامت مواد غذایی و بهداشتی به همت دانش بنیان ها

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش روز شنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، بابک پوراکبری مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با تشریح توانمندی انجام خدمات فناورانه میکروب شناسی و سنجش عناصر آلاینده یا سنگین موجود در فرآورده ها به کمک ظرفیت های بومی گفت: عناصر و مواد بسکمک در فراوریات غذایی، آرایشی یا بهداشتی حتی داروها و مکمل های غذایی تاثیرگذار هستند از جمله سمومی که می توانند سلامت محیط زیست و جامعه را تحت تاثیر قرار دهند.

وی اظهار داشت: این شرکت به عنوان یک مجموعه فناور که با سازمان غذا و دارو همکاری دارد، توانست دسترس پذیری خدمات فناورانه کنترل کیفی را داخل کشور با تجهیزات ساخت ایران خود تسهیل کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان به کیفیت سنجی فرآورده های حوزه دام، طیور و آبزیان اشاره نمود و ادامه داد: آزمایشگاه مواد اولیه و سم شناسی تمامی فرآورده های دریافتی برای بررسی، به طور دقیق برای شناسایی هر نوع ماده آلوده یا مخرب مورد تحلیل و سنجش قرار می گیرند.

پوراکبری ارایه مشاوره در حوزه تجاری سازی و راه اندازی کسب و کارهای فناورانه را بخش دیگری از توانمندی های این مجموعه مطرح نمود و گفت: علاوه بر خدمات کنترل کیفیت و کمک رسانی به خطوط فراوریی، پژوهشگران و دیگر فناوران را در حوزه معتبرسازی، مشاوره در زمینه برطرف کاستی های فراوری، طراحی، و به روزرسانی راه اندازی آزمایشگاه های کنترل کیفی بر اساس اصول و استانداردهای معتبر و روزآمد، همراهی می کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1621

به "خبرنگاران ارایه تجهیزات سنجش سلامت مواد غذایی و بهداشتی به همت دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارایه تجهیزات سنجش سلامت مواد غذایی و بهداشتی به همت دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید