خبرنگاران باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ساخته می&zwnjشود

به گزارش علی آباد جدید، کرمانشاه- خبرنگاران-استاندار کرمانشاه گفت: براساس پیگیری‌های بعمل آمده عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس با اعتبار اولیه 12 میلیارد تومان در سال‌جاری شروع می‌شود.

خبرنگاران باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ساخته می&zwnjشود

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در نشست آنالیز اقدامات صورت گرفته برای تسریع در فرایند عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس که با حضور رییس سازمان امور موزه ها و یادمان های بنیاد حفظ آثار کشور برگزارشد؛ گفت: معرفی و درک عظمت کار شهدا و انتقال به آیندگان امروزه لازم و لازم است.

وی اضافه نمود: با احداث باغ موزه دفاع مقدس نسل آینده می تواند با جانفشانی ها، ایثار، ازخودگذشتگی و مجاهدت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بیشتر آشنا شوند و به رشادت دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی برای حفظ این آب و خاک پی ببرند.

مقام ارشد استان توضیح داد: با توجه به پیگیری های بعمل آمده در مورد مصوبات سفر دکتر نوبخت به کرمانشاه، در امسال 12 میلیارد تومان اعتبار با مساعدت سازمان برنامه و بودجه برای شروع عملیات این طرح بزرگ که یکی از عوامل مهم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، اختصاص خواهد یافت.

بازوند گفت: عملیات تامین زیرساخت های باغ موزه دفاع مقدس که در 15 هکتار طراحی شده است، انجام و با تخصیص اعتبارات عملاً عملیات اجرایی شروع و ساخت با سرعت مناسبی انجام خواهد شد.

در این ملاقات معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

جنگ تحمیلی در کرمانشاه شروع و در این استان به خاتمه رسید.

مردم استان کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1432

به "خبرنگاران باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ساخته می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ساخته می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید