خبرنگاران فرماندار مرند بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد

به گزارش علی آباد جدید، تبریز- خبرنگاران- فرماندار ویژه مرند با اشاره به افزایش شیوع کرونا در شهرستان و قرار دریافت آن در ردیف 43 شهرستان پر خطر کشور بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی به منظور مقابله با شیوع این بیماری در این شهرستان تاکید کرد.

خبرنگاران فرماندار مرند بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد

داود گرشاسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه عدم اجرای برخی پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری عده ای از مردم، خطر شیوع کرونا را تشدید کرده است.

وی اضافه نمود: قطع زنجیره انتقال کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم و پرهیز از هرگونه تجمع غیرضروری، امکان پذیر است و همگی باید در این زمینه تلاش کنیم.

فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه متاسفانه کرونا در بین مردم به یک موضوع عادی تبدیل شده است، اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با کرونا باید تشدید شود و مردم، سمن ها، ادارت و نهادها باید در این زمینه بسیار جدی عمل کنند.

وی خطاب به متولیان نظارت بر اصناف گفت: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید به صورت مستمر و جدی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قانونی شود.

گرشاسبی با اشاره به تعطیلی برخی مراکز و مکان ها تا آخر آبان ماه گفت: در کنار مراسم اجتماعی و فرهنگی، کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها، شهربازی ها، باشگاه های ورزشی و ورزش های پر برخورد، مدارس شبانه روزی، دانشگاه ها، سینما، تئاتر، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، مهدهای کودک، تالار های پذیرایی، مساجد، مصلاها، زیارتگاه ها و آرایشگاه های مردانه و زنانه از جمله گروههای هدف هستند که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت عموم مردم جامعه، بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1397

به "خبرنگاران فرماندار مرند بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مرند بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید