دغدغه اجاره روزانه خانه در تهران رفع شد

به گزارش علی آباد جدید، تهران که یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران محسوب می گردد دومین کلان شهر پرجمعیت خاورمیانه به شمار می رود که با برخورداری از آب وهوایی نیمه خشک از زمستان های برفی و بارانی و در تابستان های نیز از گرمی برخوردار است و ساکنان آن از تمامی فصل های سال بهره کافی را می برند.

دغدغه اجاره روزانه خانه در تهران رفع شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کلان شهر تهران که عظیم ترین شهر پارس زبانان است افراد مختلفی را از هر قومیت و مذهبی در خود جای داده است به همین دلیل در هر گوشه ای از شهر می توان افراد مختلفی را مشاهده کرد که با گویش های مختلف با یکدیگر صحبت می نمایند.

این شهر عظیم که کانون مالی ایران و نخستین منطقه صنعتی کشور محسوب می گردد با وجود وزارتخانه ها و سازمان ها و ادارات یکی از مهم ترین شهرهای کشور است که به دلیل وفور امکانات بسیاری از افراد تمایل به زندگی در این کلان شهر را دارند اما در بیشتر مواقع به دلیل گرانی ها و شرایط خاص مالی امکان سکونت برای هر فردی در این شهر وجود ندارد.

اما یکی از شاخصه های تهران که این شهر را دیدنی و جذاب نموده وجود طولانی ترین خیابان خاورمیانه با طولی بالغ بر 9/17 کیلومتر است که از میدان راه آهن در بخش جنوبی تهران شروع شده و تا میدان تجریش در محله شمیران واقع در شمال شهر ادامه دارد.

این خیابان زیبا که از دو سو مملو از درختان چنار است درگذشته حدود 60 هزار درخت را داشته است که متأسفانه در حال حاضر تنها 8 هزار از آنها در سراسر خیابان باقی مانده است. این خیابان به قدری زیباست که بسیاری از افراد علاقه مند به پیاده روی در این خیابان زیبا هستند تا ضمن استفاده از زیبایی درختان درهم پیچیده چنار که در حاشیه این خیابان نهاده شده اند از منظره زیبای کوه های سر به فلک کشیده البرز استفاده نمایند.

استارت ساخت خیابان ولیعصر که در سال 1300 زده شد ریشه در قدمت تاریخی این خیابان قدیمی دارد. به شکلی که به دلیل قدمت بالا و ظرفیت برجسته گردشگری، این خیابان در سال 1390 در فهرست آثار ملی ایران نهاده شد که این امر باعث شد علاوه بر ساکنان این شهر بسیاری از مسافران نیز از اقصی نقاط کشور و شمار زیادی از گردشگران به این خیابان مراجعه نموده و از جذابیت های آن استفاده نمایند.

خیابان ولیعصر که به عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب به شمار می رود از مراکز فرهنگی و هنری متنوعی برخوردار است که باغ فردوس و موزه سینما، پارک دانشجو و تئاتر شهر، کاخ مرمر، سینما قدس، سینما استقلال و سینما آفریقا از آن جمله هستند و افرادی که به این خیابان مراجعه می نمایند می توانند اوقات خوشی را در این مراکز فرهنگی سپری نمایند.

اما علاوه بر زیبایی خیابان ولیعصر در جوار این منطقه بوستان ها و پارک های عظیم و جذابی وجود دارد که زیبایی این منطقه را دوچندان نموده است وجود پارک زیبا و عظیم ساعی و ملت در این محله شرایطی را ایجاد نموده که علاوه بر ساکنان علاقه مندان به طبیعت مسافران و گردشگران نیز به این بوستان ها مراجعه نمایند و ضمن استفاده از طبیعت بی نظیر آنها از باغ وحش این دو بوستان عظیم و زیبا نیز دیدن نمایند.

علاوه بر طبیعت زیبا و منحصربه فرد خیابان ولیعصر در این منطقه رستوران های متنوع و مراکز تجاری و خرید فراوانی نیز وجود دارد که علاقه مندان به پاساژ گردی و رستوران گردی نیز می توانند اوقات خوشی را در این مراکز با دوستان و خانواده بگذرانند.

اما در بین مسافرانی که برای تفریح و حتی امور اداری به تهران سفر می نمایند افراد بسیاری علاقه مند به سکونت در اقامتگاه هایی هستند که در حاشیه این خیابان باشند تا در طول روز قادر به استفاده از امکانات و طبیعت بی نظیر این خیابان باشند و علاوه برآن حسی همانند زندگی در خانه خود را داشته باشند.

بهترین پیشنهاد برای اجاره روزانه سوئیت و خانه در تهران:

با آنالیز این احتیاج مسافران و گردشگران سامانه هوشمند اتاقک بستری را فراهم نموده که این قشر قبل از شروع سفر خود با استفاده از این وبسایت و پلتفرم به صورت آنلاین امکان اجاره روزانه خانه در تهران را از اتاقک داشته باشند و پس از انتخاب نام محله و مشاهده امکانات و شرایط خانه و حتی رؤیت تصاویر واقعی از آن اقدام به انتخاب اقامتگاه مناسب خود و رزرو آن نمایند.

علاوه برآن مسافران و گردشگران برای آرامش خیال خود و خانواده در ایام کرونا نیز می توانند با چند کلیک ساده به انتخاب اقامتگاه های پاک پرداخته و اقدام به اجاره خانه روزانه در تهران از اتاقک پرداخته و نسبت به ضدعفونی کامل خانه اجاره ای خود اطمینان خاطر را داشته باشند و سفری مملو از آرامش و سلامت را شروع نمایند.

همچنین در این روزها که آب و هوای خوبی در کشور ساکن است، می توانید در آخر هفته به همراه دوستان یا خانواده خود به اطراف تهران بروید و از اقامت در آن منطقه لذت ببرید. برای مثال می توانید به شهرستان کردان سفری یک یا دو روزه داشته باشید و برای اجاره ویلا در کردان می توانید به وسیله سایت و اپلیکشن اتاقک اقدام به انتخاب و رزرو ویلای مدنظر خود کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1645

به "دغدغه اجاره روزانه خانه در تهران رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه اجاره روزانه خانه در تهران رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید