خبرنگاران 2505 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی شد

به گزارش علی آباد جدید، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: سال جاری تا به امروز دو هزار و 505 واحد در قالب پروژه مسکونی ویژه مددجویان این نهاد در سطح استان ساخته و تحویل مددجویان شده است.

خبرنگاران 2505 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی شد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

حبیب الله آسوده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این تعداد پروژه عمرانی در بخش مسکن شهری و روستایی و در قالب های خرید، ساخت و مقاوم سازی برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

وی اضافه نمود: این میزان، معادل 41 درصد طرحهای عمرانی در دست اجرا در سطح استان خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از ابعاد توانمندکردن خانواده ها تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت است اضافه نمود: این نهاد سال جاری اجرای 6 هزار و 74 پروژه عمرانی در بخش های مختلف از جمله ساخت، تکمیل، خرید و انجام تعمیرات مسکن در قالب شهری و روستایی را شروع کرد که در این زمینه هزار و 110 میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران تامین و هزینه شده است.

آسوده گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز خریداری و ساخت 456 واحد مسکن شهری، مقاوم سازی هزار و 561 واحد مسکن روستایی، اتمام 62 واحد مسکن شهری و اتمام 426 واحد مسکن نیمه تمام روستایی در سطح استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال جاری سه هزار و 334 مورد تعمیرات کلی و جزئی در مناطق مختلف استان برای مددجویان اجرا شد که برای این منظور 116 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: اعتبارات هزینه شده برای پروژه های اجرایی به صورت بلاعوض، اعطای تسهیلات، مشارکت خیران و آورده خود مددجو بوده است.

آسوده اضافه نمود:با توجه به قرار داشتن در شرایط سخت مالی نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد # 051 * 8877 * به وسیله تلفن همراه خود در اهدای یاری های نقدی به نیازمندان اقدام نمایند.

هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب بیش از 220 هزار خانوار در استان خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 828

به "خبرنگاران 2505 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2505 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید