خیانت هم تیمی سابق به رونالدو!

به گزارش علی آباد جدید، مسی پس از انتها مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا انتها دهد و راهی لیگ آمریکا گردد.

خیانت هم تیمی سابق به رونالدو!

او حالا مسیر بازیکنان بزرگی مانند دیوید بکام و وین رونی را طی نموده که تصمیم گرفتند حضور در لیگ آمریکا را تجربه نمایند و قرار است از این فصل در ترکیب اینترمیامی به میدان برود.

رونی که حالا راهنمایی دی سی یونایتد را برعهده دارد، از حضور این بازیکن در لیگ آمریکا بسیار خرسند و هیجان زده است و مدعی شده که او بالاتر از کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

این ستاره سابق یونایتد در مصاحبه با خبرنگاران در این باره گفت: او برترین است، به همین سادگی. از نظر من، او برترین بازیکنی است که تا به حال در فوتبال حضور داشته است. به همین علت است که با همه فرق دارد.

مسلما طرفداران او بسیار زیاد هستند و این موضوع در زمینه تبلیغات اهمیت بسیار زیادی برای این لیگ دارد. این اتفاق بسیار بزرگی برای لیگ آمریکا است. داشتن مسی که برترین بازیکن تاریخ است در این لیگ عالی است.

بله، سن او کمی بالاتر رفته است اما این بازیکن اخیرا پیروز شد به تنهایی آرژانتین را قهرمان جام جهانی کند. من فکر می کنم حضور او برای این لیگ عالی است و تاثیر بسیاری روی عملکرد اینترمیامی و تمامی لیگ خواهد گذاشت.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2359

به "خیانت هم تیمی سابق به رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیانت هم تیمی سابق به رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید