دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد

به گزارش علی آباد جدید، معاون اقتصادی استاندار #کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان #دالاهو در ساخت صنایع دستی، گفت: دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد.

دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد

به گزارش دنیای سفر به نقل از خبرگزاری مهر، بهزاد باباخانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دالاهو، اظهار کرد: شهرستان دالاهو یکی از شهرستان هایی است که در حوزه صنعت نوپا است و باید به صورت ویژه حمایت شود و در این راستا باید زیرساخت شهرک صنعتی این شهرستان تقویت شود.

وی اضافه نمود: شهرستان دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد و ایجاد شهرک صنایع دستی در مکان مناسب از اولویت های شهرستان است و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی کرمانشاه، فرمانداری دالاهو و شرکت شهرک های صنعتی موظفند بازارچه تولید و عرضه صنایع دستی کرندغرب در یک مکان مناسب جانمایی کرده و برای احداث آن اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکل بیمه فعالان ساخت صنایع دستی، شرح داد: به زودی با توجه به اولویت نیازهای سازندگان صنایع دستی در این منطقه با مدیرکل تأمین اجتماعی برای حل این مشکل جلسه ای خواهیم داشت.

وی گفت: دالاهو یکی از قطب های تولید صنایع دستی است و برای تقویت این ظرفیت و پتانسیل هر کمکی از دست ما بیاید انجام خواهیم داد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2154

به "دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید