دانشگاه های یزد و ریتسومیکان با یکدیگر همکاری خواهند کرد

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، در این نشست که امروز در دفتر رئیس دانشگاه یزد برگزار گردید، این دو استاد دانشگاه ژاپن در زمینه جدیدترین کتاب خود در زمینه مسائل توریسم سلامت توضیحاتی ارائه دادند و در ادامه با اشاره به قابلیت های استان یزد در زمینه توریسم سلامت، توریسم علوم زمین، بوم گردی و برندسازی، مقرر شد دانشگاه یزد به عنوان مرکز آموزش عالی در زمینه توریسم با دانشگاه مذکور همکاری مستقیم داشته باشد.

دانشگاه های یزد و ریتسومیکان با یکدیگر همکاری خواهند کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

نهایی کردن تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه، برگزاری دوره های کوتاه مدت مشترک، برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی در علوم گردشگری، تسهیل تبادل استاد و دانشجو در زمینه های مختلف از دیگر مباحث مهم مطرح شده در این نشست بود که مورد توافق طرفین نهاده شد.

در این نشست سیدمحمود زنجیرچی، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و فرهاد نژادکورکی رئیس دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه یزد نیز حضور داشتند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 872

به "دانشگاه های یزد و ریتسومیکان با یکدیگر همکاری خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های یزد و ریتسومیکان با یکدیگر همکاری خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید