درآمد میلیونی این نویسنده خودنشر در سرویس کتاب آمازون

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، داکوتا کروت نویسنده خودنشر سرویس خدمات اشتراک کتاب کیندل آمازون پیش از این در ارتش آمریکا خدمت می کرده است ولی خودش می گوید اوقات فراغت برای ازدست ندادن زمان به صورت نیمه وقت کتاب می نوشت؛ ولی وقتی درآمد قابل توجهی از این راه کسب کرد، ارتش را رها کرده و به صورت تمام وقت مشغول نوشتن شده است. او در 5 سال گذشته نزدیک به به 2میلیون دلار از طریق انتشار کتاب هایش در آمازون درآمد کسب کرده است.

درآمد میلیونی این نویسنده خودنشر در سرویس کتاب آمازون

داکوتا می گوید همه چیز از زمان شروع شد که می خواستم زمان های بیکاری خودم را مشغول نوشتن باشم و وقتی اولین درآمد قابل توجهم یعنی 11هزار دلار از فروش اولین کتابم در آمازون کسب کردم، بعد از آن وقت بیشتری برای نوشتن داستان های بلند و کوتاه در سرویس خودنشر آمازون گذاشتم و حالا سالیانه درآمد قابل توجهی از نوشتن به دست می آورم.

این نظامی سابق آمریکای در سال 2016 حرفه نویسندگی خود را با شرکت در آزمون ها و دوره های نویسندگی دانشگاه های آمریکا مثل دوره آزاد نویسندگی دانشگاه هاروارد تقویت کرد و همان سال داستان تولد سیاهچال او در آمازون هزاران دلار فروخت. او در سال گذشته از فروش این داستان 22هزار دلار درآمد داشت. او در حال حاضر 30 سال سن دارد و در ایالت کانزاس آمریکا زندگی می کند. در طول پنج سال گذشته کروت یک میلیون وهشت صدهزار دلار از راه فروش داستان در آمازون درآمد داشته است.

در سرویس کتاب های صوتی آمازون نیز کتاب کروت در صدر پنج کتاب پرفروش سال بوده است. دانیلا همسر کروت نیز در سال 2018 شغلش را در آزمایشگاه زیست شناسی رها کرده و هر دو انتشارات مانتین دیل پرس را تاسیس می کنند. کروت می گوید ایده نوشتن داستان های فانتزی را بازی های کامپیوتری مشهور سیاهچال و زندان گرفته است

کروت ضمن اشاره به موفقیت سال های گذشته در عرصه انتشار کتاب در سرویس های مجازی یک سری توصیه ها به نویسندگان دیگر کرده است و اعتقاد دارد تنها ایده ها و داستان های شخصی اش در این موفقیت سهیم نبوده بلکه ارتباط با شبکه فیس بوکی نویسندگان در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است. او می گوید ژانر ادبیات داستانی به خصوص داستان های فانتزی به سرعت دچار تغییر و تحول می شود و نویسندگان باید از ذائقه مخاطب برای نوشتن داستان آشنایی کافی داشته باشند.

کروت در سال 2019 شش کتاب داستان با ژانر فانتزی در آمازون منتشر کرد که تنها یک میلیون دلار درآمد داشت و در سال 2020 نیز این فرایند را با 5 کتاب ادامه داد و در سال 2021 نیز قصد دارد داستان های بیشتری منتشر کند ولی با همه اینها اعتقاد دارد که داستان های بعدی کاملاً با قبلی ها متفاوت خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1761

به "درآمد میلیونی این نویسنده خودنشر در سرویس کتاب آمازون" امتیاز دهید

1 کاربر به "درآمد میلیونی این نویسنده خودنشر در سرویس کتاب آمازون" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد میلیونی این نویسنده خودنشر در سرویس کتاب آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید