141 اسم کتاب به دبیرخانه دوسالانه کتاب استان گلستان رسید

به گزارش علی آباد جدید، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گلستان، گفت: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جایزه دوسالانه کتاب استان گلستان را برگزار کردیم و اکنون پس از انتها مهلت ارسال آثار در تاریخ 15 شهریورماه، تعداد 141 اسم کتاب به دبیرخانه دوسالانه کتاب استان گلستان ارسال شد.

141 اسم کتاب به دبیرخانه دوسالانه کتاب استان گلستان رسید

وی ضمن قدردانی از نویسندگان و ناشران خصوصی و وابسته به موسسات، نهادها و دانشگاه ها، اضافه کرد: از این تعداد، 98 کتاب از سوی اشخاص حقیقی و 43 اسم کتاب از سوی ناشران وابسته به موسسات، نهادها و دانشگاه ها به دبیرخانه جایزه دوسالانه کتاب گلستان ارسال شده است.

کشمیری با اشاره به استقبال مطلوب از این دوره، ادامه داد: استان گلستان پتانسیل و ظرفیت های صاحب قلم نام آشنا و متعددی دارد و امیدوارم در ادوار بعدی شاهد استقبال کمی و کیفی بیشتری باشیم.

وی درباره آثار ارسالی، گفت: آثار در حوزه های گوناگون ارسال شده و ملاک ارزیابی مربوط به کتاب های منتشره در سال های 98 و 99 شمسی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ادامه داد: طبق برنامه ریزی زمان بندی شده، پس از آنالیز و ارزیابی ها، نتایج نهایی را در آذرماه امسال اعلام خواهیم کرد.

یادآوری می گردد، جایزه دوسالانه کتاب گلستان با هدف حمایت و تشویق مولفان و مصحفان و ناشران استان، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ استقلال و هویت فرهنگی و معرفی آثار قومیت ها، آیین ها و سنت ها مردم استان گلستان برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1892

به "141 اسم کتاب به دبیرخانه دوسالانه کتاب استان گلستان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "141 اسم کتاب به دبیرخانه دوسالانه کتاب استان گلستان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید