برنامه های اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی برای هفته کتاب اعلام شد

به گزارش علی آباد جدید، علی فریدونی، مدیرکل دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره برنامه های این دفتر خاطرنشان کرد: برگزاری دوره آموزشی آشنایی با شرایط بازار های مبادله رایت و نقش طرح های حمایتی ترجمه از جمله مهم ترین برنامه های دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته کتاب است. محور

برنامه های اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی برای هفته کتاب اعلام شد

وی اضافه نمود: آشنایی ناشران و آژانس های ادبی با شرایط نشر کشور های مختلف و نحوه مبادله رایت با این کشور ها محور اصلی سخنرانی مهمانان داخلی و مباحثی از جمله توزیع، روش های تبلیغ ناشر نویسنده و تصویر گر و موضوع گرنت محور اصلی صحبت های مهمانان خارجی ار تشکیل می دهد.

فریدونی ادامه داد: تلاش می کنیم با توجه به شرایط کرونایی از چند سخنران برای این برنامه دعوت شود تا در پلتفرم مجازی، به ایراد سخنرانی بپردازند؛ دعوت از ناشران کشور هایی که در فهرست گرنت جمهوری اسلامی ایران قرار دارند در اولویت هستند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های گفت: رونمایی از آثار جدید نویسندگان و ناشران پیروان ادیان دینی در کشور، از دیگر برنامه های دفتر مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هفته کتاب است. این برنامه نیز در قالب پلتفرم مجازی برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود این فضا زمینه ساز افزایش میزان مخاطبان شود. تاریخ 28 آبان برای برگزاری نشست و 27 آبان ماه برای برگزاری رونمایی کتاب از سوی اداره مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی به مجری برنامه های هفته کتاب پیشنهاد شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1407

به "برنامه های اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی برای هفته کتاب اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی برای هفته کتاب اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید