درگیری وحشتناک پلیس تگزاس با مظنون خطرناک در فرودگاه

به گزارش علی آباد جدید، به تازگی ویدئویی از درگیری وحشتناک پلیس تگزاس با مرد عصبانی در فرودگاه منتشر شده است.

درگیری وحشتناک پلیس تگزاس با مظنون خطرناک در فرودگاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل در آمریکا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار، به تازگی ویدئویی از نزاع وحشتناکی بین یک مسافر و افسران پلیس که منجر به استفاده از اسلحه شوکر شد در فضای مجازی منتشر شده است. هیچوقت مسافرانی منتظر سوار شدن به پرواز های خود در فرودگاه بین المللی دالاس / فورت ورث (Fort Worth) در تگزاس بودند فکر نمی کردند با چنین صحنه تنش زایی رو به رو شوند.

جان هاستون، رهگذری که گفته می گردد این فیلم را ضبط نموده است، در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها گفت: من واقعاً امیدوارم که هرچه که در آن لحظه برای با این مرد رخ داده، همان جا به پایان رسیده و ادامه پیدا ننموده باشد.

پلیس می گوید پنج شنبه گزارشی دریافت کردند که از مورد حمله قرار دریافت یکی از کارمندان فرودگاه توسط یکی از مسافران خبر می داد. پس از دریافت این گزارش گروهی از افسران پلیس به این فرودگاه فرستاده شدند. مقامات می گویند هنگامی که آن ها به منطقه اعلام شده وارد شدند، مظنون (که با نام جروم توسون جونیور شناخته شده) آغاز به مشاجره با مأمورین نموده و به سوی یک از آن ها حمله ور شده است.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این اتفاق را مشاهده می کنید:

در فیلم منتشر شده دیده می گردد پس از این که یک افسر پلیس از اسلحه شوکر برای متوقف کردن توسون استفاده می نماید. در این لحظه نزاعی به وجود می آید که در پایان افسران پلیس مجبور می شوند به او حمله نموده و روی زمین نگه دارند تا نتواند به کسی صدمه بزند. انتها او با یاری سایر مسافران تسلیم شد. در هرج و مرج به وجود آمده، بازوی یکی از افسران توسط این فرد گاز گرفته شده است.

فرد خاطی از روز شنبه در زندان فورت ورث نگهداری می گردد. وی با اتهامات متعددی روبرو است. از جمله این اتهامات می توان به حمله به یک کارمند عمومی، کوشش برای دریافت اسلحه از افسر پلیس و مقاومت در برابر بازداشت اشاره نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 866

به "درگیری وحشتناک پلیس تگزاس با مظنون خطرناک در فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری وحشتناک پلیس تگزاس با مظنون خطرناک در فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید