دورغ شاخدار رسانه دولتی ایسنا ، تکذیب خبر وجود 700 طلبه چینی علت مرگ و میر بالای کرونا در ایران!

به گزارش علی آباد جدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به انتشار خبر ایسنا در فضای مجازی مبنی بر علت مرگ و میر بالای کرونا در ایران به دلیل حضور 700 طلبه چینی در قم گفت: این خبر کذب و نادرست است.

دورغ شاخدار رسانه دولتی ایسنا ، تکذیب خبر وجود 700 طلبه چینی علت مرگ و میر بالای کرونا در ایران!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

محمد حسین بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به انتشار اخبار نادرستی در فضای مجازی مبنی بر علت مرگ و میر بالا کرونا در ایران به دلیل حضور 700 طلبه چینی در شهر قم گفت: چنین حرفی نزدم و این خبر از اساس کذب و نادرست است.

بحرینی عنوان نمود: از مردم و اهالی رسانه می خواهیم برای اطلاع یافتن از آخرین شرایط کرونا در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی حتماً به پایگاه اطلاع رسانی وب دا مراجعه نموده و از انتقال اخبار بی پایه و اساس جداً خودداری نمایند.

بنابراین گزارش، خبرنگارانیان ایران ایسنا 5 اسنفد ماه خبری را با تیتر حضور 700 طلبه چینی در قم، علت آمار بالای مرگ و میر بالای کرونا در ایران منتشر کرد که موجب سواستفاده شبکه های معاند شد.

این خبرگزاری بعد از مدتی تیتر این خبر را تغییر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 852

به "دورغ شاخدار رسانه دولتی ایسنا ، تکذیب خبر وجود 700 طلبه چینی علت مرگ و میر بالای کرونا در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورغ شاخدار رسانه دولتی ایسنا ، تکذیب خبر وجود 700 طلبه چینی علت مرگ و میر بالای کرونا در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید