رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس فدراسیون و اعضا مجمع برگزار گردید.

رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید

در این انتخابات داوود فاتحی با 10 رای از مجموع 17 رای اخذ شده به عنوان رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

رئیس فدراسیون شطرنج در این مجمع با بیان اینکه در سال های گذشته در همه استان های کشور خانه شطرنج ایجاد شد، اضافه نمود: امکانات زیربنایی این رشته ورزشی در سراسر کشور وجود دارد.

مهرداد پهلوان زاده ادامه داد: یکی از استان های پویا و فعال در رشته ورزشی شطرنج چهارمحال وبختیاری است و با برنامه ریزی می تواند در این رشته ورزشی در کشور سرآمد گردد و اساتید بین المللی شطرنج از این استان به دنیا معرفی شوند.

پهلوان زاده اضافه نمود: اعتقاد داریم چهارمحال و بختیاری آمادگی برگزاری مسابقات کشوری شطرنج در سال 98 و مسابقات بین المللی در چند سال آینده را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری نیز در این مجمع با بیان اینکه ورزش شطرنج زیرساخت زیادی لازم ندارد، اعلام کرد: در حال حاضر شطرنج چهارمحال و بختیاری در صندلی بیستم کشور قرار گرفته است که این رتبه راضی کننده نیست و هیئت شطرنج افراد خوش فکر و مستعد استان را برای پیشرفت این رشته شناسایی شوند.

حمید کریمی اضافه نمود: در امسال 200 خانه ورزش روستایی در این استان تجهیز و افتتاح شده اند که در هر خانه سه عدد شطرنج وجود دارد و هیئت شطرنج باید با برنامه ریزی از این امکانات برای بهبود وضعیت شطرنج استان در کشور استفاده کند.

در این مجمع مصطفی بهرامی، مرجان دادائی، داوود فاتحی و مسعود کبیری کاندید انتخابات بودند که با انصراف مرجان دادائی و مسعود کبیری در نهایت داوود فاتحی با 10 رای از مجموع 17 رای اخذ شده پیروز این رقابت شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 185

به "رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید