سامسونگ از لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و بوک پرو 360 رونمایی کرد: اوج زیبایی، قدرت، قابلیت حمل آسان و مقاوم پذیری

به گزارش علی آباد جدید، سامسونگ لحظاتی پیش در اولین مراسم Unpacked 2021 از لپ تاپ های رده بالای سری گلکسی بوک پرو خود رونمایی کرد. این سری شامل دو لپ تاپ بوک پرو و بوک پرو 360 هستند که در اندازه های 13 و 15 اینچی وارد بازار می شوند.

سامسونگ از لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و بوک پرو 360 رونمایی کرد: اوج زیبایی، قدرت، قابلیت حمل آسان و مقاوم پذیری

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

یکی از تفاوت های مدل 360 با بوک پرو معمولی در لولاهای 360 درجه ای است که به کاربر اجازه می دهد به طور کامل نمایشگر را چرخانده و لپ تاپ را به یک تبلت تبدیل کند. مدل بوک پرو 360 از نمایشگر لمسی برخوردار بوده و می توان با قلم نوری روی آن کار کرد.

این لپ تاپ ها با تمام محصولات سری گلکسی سامسونگ از جمله گوشی های هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت و دستگاه های اینترنت اشیا همگام سازی می شوند تا سامسونگ هم از یک اکوسیستم یکپارچه برخوردار باشد.

کاربران می توانند برحسب احتیاج خود مدل های 4G LTE یا 5G این لپ تاپ ها را تهیه نمایند. سامسونگ سعی نموده از جدیدترین فناوری های ارتباطی مانند وای فای Wi-Fi 6E با سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه در این لپ تاپ ها استفاده کند تا کاربران به راحتی بتوانند در محل کار و خانه یک ارتباط سریع داشته باشند.

به وزن و ضخامت این لپ تاپ بسیار توجه شده است؛ به طوری که مدل 13 اینچی لپ تاپ بوک پرو فقط 870 گرم وزن دارد و ضخامت آن 11.2 میلی متر است.

این لپ تاپ ها از نمایشگرهای آمولد بسیار روشن و با کیفیتی FHD برخودار هستند و البته مدل 13.3 اینچی لپ تاپ بوک پرو 360 برای اولین بار از یک نمایشگر سوپرآمولد بهره می برد. سامسونگ انواع فناوری های نمایشگرها را در این مدل ها به خدمت گرفته است تا تجربه کاربری بهبودیافته ای در اختیار کاربران قرار دهد.

این نمایشگرها گواهی محافظت از چشم دارند و با حذف نور آبی می توانند از خستگی چشم و آسیب رسیدن به آن بر اثر استفاده طولانی مدت از لپ تاپ، جلوگیری نمایند. همین طور، از موتور رنگ هوشمند یا Intelligent Color Engine برای بهبود کیفیت بصری استفاده شده است. این موتور یاری می نماید تصاویر در هنگام تماشای ویدئو یا بازی، شفاف تر و گیراتر باشند.

سامسونگ می گوید روی این لپ تاپ ها از تراشه های نسل یازدهم Core اینتل بهره برده است و با پیکربندی حافظه رم 8، 16 و 32 گیگابایت وارد بازار می شوند. هر دو سری لپ تاپ به پردازشگر گرافیکی Iris X مجهز شده و یک ترابایت حافظه SSD داخلی دارند.

این دو لپ تاپ از باتری های با ظرفیت بالایی سود می برند تا کاربران با خیال آسوده بتوانند در هر کجا و هر زمان کارهای خود را پیش ببرند. مدل های 15 اینچی این لپ تاپ ها به باتری با ظرفیت 68 وات ساعت مجهز شدند و مدل 13 اینچی باتری 63 وات ساعتی دارند. برای شارژر این باتری ها هم سامسونگ شارژر سریع 65 وات با درگاه USB-C در نظر گرفته است.

صفحه کلید این لپ تاپ ها به صورت کلیدهای قیچی شکل هستند و یک تجربه کار روان و نرم و راحت به کاربر می دهند. تاچ پد سری جدید لپ تاپ های گلکسی سامسونگ 23 درصد عظیم تر شده است تا کاربر آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

از دیگر ویژگی های ممتاز این لپ تاپ ها می توان به جنس بدنه آلومینیومی سری 6 هزار اشاره نمود که به گفته سامسونگ مقاومت پذیری در سطح نظامی دارند. این لپ تاپ ها سبک و باریک هستند ولی به هیچ وجه کیفیت یا مقاومت آن ها در برابر ضربه و فشار کاهش پیدا ننموده است. سامسونگ می گوید از این جنس آلومینیوم فقط در صنعت هواپیمایی و فضایی استفاده می گردد.

لپ تاپ های گلکسی بوک پرو در رنگ های آبی، نقره ای و صورتی وارد بازار می شوند ولی مدل های گلکسی بوک پرو 360 به رنگ آبی، نقره ای و برنزی هستند. همه این مدل ها از 24 اردیبهشت ماه وارد بازار می شوند.

مدل پایه گلکسی بوک پرو 13 قیمت 999 دلاری و مدل پایه 15 اینچی قیمت 1099 دلاری خواهد داشت اما مدل پایه 13.3 اینچی گلکسی بوک پرو 360 با قیمت 1199 دلار به فروش می رسد و مدل 5G این لپتاپ قیمت پایه 1399 دلاری و مدل پایه 15.6 اینچی 1299 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1733

به "سامسونگ از لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و بوک پرو 360 رونمایی کرد: اوج زیبایی، قدرت، قابلیت حمل آسان و مقاوم پذیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و بوک پرو 360 رونمایی کرد: اوج زیبایی، قدرت، قابلیت حمل آسان و مقاوم پذیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید