جاذبه های شهر نانجینگ کشور چین

به گزارش علی آباد جدید، نانجینگ یکی از بهترین شهرهای کشور چین با ترکیبی از آثار تاریخی و طبیعی مشهور است. متاسفانه به دلیل این که مسئولان شهر نانجینگ تمرکز بیشتر خود را بر روی پیشرفته کردن این شهر دارند کمتر به آثار تاریخی این شهر توجه می‌کنند. اما این شهر هنوز هم جاذبه‌های بسیار عالی برای بازدید دارد.

جاذبه های شهر نانجینگ کشور چین

شهر نانجینگ به سرعت در حال رشد و توسعه است اما همواره گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند خود را بیشتر با بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر درگیر می‌کنند. بیشتر معماری‌های قدیمی این شهر در حال خراب شدن می‌باشند. برخی از ساختمان‌های قدیمی این شهر همچنان در بخش جنوب نانجینگ باقی هستند. اینجا همان مکان می‌باشد که عکاس سان چن در آنجا بزرگ شده و می‌گوید بیش از 30 سال را در این محل زندگی کند و در آن زمان اینجا پر از کاخ‌های بزرگی می‌باشد که خانواده‎های زیادی در آن مکان به زندگی می‌پردازند، خانواده‌هایی در این محل زندگی می‌کنند که لهجه اصیل نانجینگی دارند و همیشه داستان‌های اساطیری دارند که برای شما تعریف کنند.

عبادتگاه جیمینگ

یکی از بهترین مکان‌ها در شهر نانجینگ برای دیدن شکوفه‌های گیلاس، عبادتگاه جیمینگ و تالار نمایش آن می‌باشد که در دوره مینگوو بنا شده است. باغ لوور، دانشگاه جنگل داری و دریاچه ژواوو از دیگر مکان‌هایی هستند که می‌توانید شکوفه‌های زیبای گیلاس را در آنجا تماشا نمایید.

کاخ ریاست جمهوری

پشت در ورودی کاخ ریاست جمهوری دو تا از زیباترین و بهترین قصرهای نانجینگ قرار گرفته  که در اواسط قرن 14 بنا شده‌اند. در این محل باغ های سنتی چینی، معماری‌هایی از دوره‌های مختلف و اداره‌های دولتی مهم قرار داشته است. این ساختمان شاهدی بر تاریخ چین می‌باشد و پایگاه رهبران مختلف بوده. در تور چین ارزان فرصت بازدید از این کاخ تاریخی پرجاذبه را از دست ندهید.

مسیر فیل سنگی

این مسیر در روبروی مقبره مینگ قرار گرفته و یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر برای گشت و گذار به سمت کوه و لذت بردن از طبیعت زیبای اطراف به شمار می‌رود. مجسمه‌های سنگی در سلسله مینگ بنا شده‌اند و بسیار زیبا به شمار می‌روند و در جلوی آن‌ها درختان رنگارنگی قرار گرفته که در پاییز مناظری حیرت آور را به وجود می‌آورند. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور چین ارزان همراه شوید.

پارک ملی کوهستان ژونگشان

پارک ملی کوهستان ژونگشان در کوه بنفش جاذبه‌های مهمی مانند عبادتگاه لینگو، مقبره مینگ و ژونگشان لینگ را دارد. عکس گرفتن از بناهای عظیم داخل این پارک ملی همواره چالشی برای عکاسان بوده تا بتوانند زیبایی و هویت این پارک را در تصاویر خود به خوبی نشان دهند.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 621

به "جاذبه های شهر نانجینگ کشور چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های شهر نانجینگ کشور چین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های شهر نانجینگ کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید