شوجی مگورو از بازی Guns Undarkness برای کامپیوتر رونمایی کرد

به گزارش علی آباد جدید، شوجی مگورو آهنگساز افسانه ای سری پرسونا، به تازگی اعلام نموده بود که از کمپانی اتلوس جدا می گردد تا به صورت مستقل به کار روی بازی های خود ادامه دهد. حال او به تازگی با همکاری کمپانی کودانشا از بازی مخفی کاری و نقش آفرینی Guns Undarkness برای رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

شوجی مگورو از بازی Guns Undarkness برای کامپیوتر رونمایی کرد

مگورو به مدت 26 سال در شرکت اتلوس به عنوان آهنگساز کار می کرد و موسیقی سری بازی هایی نظیر مجموعه پیروز پرسونا و سری شین مگامی تنسی از آثار او محسوب می شوند. او در نهایت به علت کار روی بازی های دلخواه خود، این کمپانی را ترک کرد تا به صورت یک فریلنسر به کار خود ادامه دهد و آغاز به توسعه بازی با کمپانی کودانشا کند. هرچند او بیان نموده که جدایی او از اتلوس به معنی قطع ارتباط با آن ها نخواهد بود و همچنان در پروژه هایی با آن ها همکاری خواهد داشت.

داستان بازی در سال 2045 میلادی در دنیای ویران شده پس از یک جنگ هسته ای اتفاق می افتد؛ جایی که شما عضو یک PMC (شرکت نظامی خصوصی) می شوید و با همتایان خود مأموریت هایی را انجام می دهید. در میان این نبردهای سخت، شخصیت های اصلی داستان به عشق واقعی پی می برند که بشریت را به سطح بالاتری از هستی راهنمایی می نماید.

Guns Undarkness یک بازی در سبک مخفی کاری و نقش آفرینی است که المان های معمولی و اصلی بازی های مخفی کاری مانند مخفی ماندن از دید دشمن و ورود به مقر شخصیت منفی را با نقش آفرینی ژاپنی مبتنی بر فرمان ترکیب می نماید. گیم پلی بازی به دو بخش تقسیم می گردد؛ یک بخش مخفی کاری که در میدان نبرد پنهان می شوید و یک بخش مبارزه که به وسیله یک سیستم مبازره نوبتی مبتنی بر فرمان در حال توسعه است. مخفی کاری در بازی به شما این امکان را می دهد که به شیوه ای سودمند وارد نبردها شوید و به مرکز مقر شخصیت شرور بازی راه پیدا کنید اما در این میان باید منابع و تجهیزات خود را نیز مدیریت کنید. سلاح های اصلی شخصیت های بازی سلاح های گرم مانند تفنگ های دستی و تفنگ های تهاجمی (Assault rifles) هستند. با شکست دادن دشمنان و به دست آوردن منابع و آیتم های مختلف می توانید سلاح خود را ارتقا داده و آن را شخصی سازی کنید.

حداقل سیستم لازم برای اجرای بازی در ادامه آمده است.

  • پردازنده: Core i5 3570
  • مموری: 8 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 950 یا AMD Radeon RX 460
  • حافظه لازم: 20 گیگابایت

بازی Guns Undarkness به وسیله شوجی مگورو طراحی، آهنگسازی و پیشرفته است و اشعار آهنگ های بازی به وسیله لوتوس جویس که در سری پرسونا با او همکاری نموده بود، نوشته خواهد شد. ایلیا کووشینوف، تصویرگر روسی که به خاطر کارش در Ghost in the Shell: SAC-2045 شناخته شده است، شخصیت های بازی را خلق خواهد نمود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1985

به "شوجی مگورو از بازی Guns Undarkness برای کامپیوتر رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوجی مگورو از بازی Guns Undarkness برای کامپیوتر رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید