فرنگی کاران هیچ اردویی در جزیره کیش نخواهند داشت

به گزارش علی آباد جدید، حسام الدین جعفری در حاشیه برگزاری آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در امسال به خبرنگاران گفت: اردوی کنونی از روز 13 اسفندماه در خانه کشتی تهران شروع شد و طبق برنامه تا روز 26 اسفند ادامه خواهد داشت. در این مرحله از اردو بعضی از فرنگی کاران تیم امید هم بصورت مشترک با ما تمرین می نمایند تا مهیای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در مغولستان شوند.

فرنگی کاران هیچ اردویی در جزیره کیش نخواهند داشت

وی در مورد اینکه آیا نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در سال جدید در کیش برگزار خواهد شد، گفت: به هیچ عنوان چنین اردویی در جزیره کیش نخواهیم داشت. ما از روز 6 فروردین ماه با دعوت از فرنگی کاران منتخب در خانه کشتی تهران اردو می زنیم تا برنامه های تمرینی تا اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا را پیگیری کنیم. بدین ترتیب هیچ اردویی خارج از تهران در برنامه کادر فنی نیست.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی به برنامه های پیش روی این تیم تا حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در چین اشاره نمود و گفت: کادر فنی تیم ملی تاکنون بعضی از فرنگی کاران منتخب را در سه تورنمنت بین المللی جام تختی، جام وهبی امره ترکیه و جام جایزه بزرگ مجارستان محک زده که طبیعتاً این میادین توانست تا حد قابل توجهی به شناخت کادر فنی از بچه ها یاری کند. بدین ترتیب ما تا زمان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که روزهای 3 تا 8 اردیبهشت در چین برگزار می گردد، هیچ تورنمنت تدارکاتی نخواهیم داشت و تنها چند مرحله اردوی آماده سازی در دستور کار واقع شده است.

جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون همه چیز طبق برنامه پیش رفته که امیدوارم این روند تا زمان حضور تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی ادامه داشته باشد و در نهایت بهترین تیم راهی بازی های المپیک 2020 توکیو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 238

به "فرنگی کاران هیچ اردویی در جزیره کیش نخواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران هیچ اردویی در جزیره کیش نخواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید