قیمت فونیکس تیگو 8 پرو اعلام شد

به گزارش علی آباد جدید، به فاصله کمی بعد از آنکه اعلام شد توافق تجاری 25 ساله بین ایران و چین وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده، قیمت یکی از لوکس ترین خودروهای ساخت چین در ایران اعلام شد. شرکت مدیران خودرو شب گذشته طی مراسمی در مرکز همایش های صدا و سیما در کنار رونمایی از فونیکس تیگو 8 پرو، قیمت آن را نیز گفت تا یک مرحله دیگر به برنامه فروش لوکس ترین محصول خود نزدیک تر شود.

قیمت فونیکس تیگو 8 پرو اعلام شد

تثبیت فونیکس

فونیکس تیگو 8 پرو از اواخر تابستان تا به امروز در جهت ورود به بازار خودرو ایران بوده و در ابتدا با نام چری مورد تست و آزمایش قرار گرفت اما مشخص بود که مدیران خودرو و کمپانی چری چین در تدارک معرفی یک برند اختصاصی برای این محصول در ایران هستند. چند هفته قبل با معرفی برند فونیکس از سوی مدیران خودرو و چری، مشخص شد که محصولات کلاس بالاتر این کنسرسیوم ایرانی و چینی، از این پس با نام فونیکس به میدان خواهند آمد.

شب گذشته نیز با اعلام رسمی قیمت فونیکس تیگو 8 پرو، یک گام مهم دیگر برای این شرکت برداشته شد. مراسم رونمایی و اعلام قیمت فونیکس تیگو 8 پرو با حضور مقامات ارشد، مهمانان ویژه و سفیر برند فونیکس انجام شد و پر بود از تصاویر و ویدئوهای ساخته شده از این خودرو در ماه های اخیر. تنوع تصاویر به همراه موسیقی های پر از هیجان و ضرباهنگ، فضای شادابی را در این مراسم به وجود آورد که عموما در رونمایی های بیشتر خودروهای جهان، امری عادی و همیشگی بوده است.

قبلی 1 از 2 بعدی

پای خبرنگاران 2 میلیارد تومان

مراسم رونمایی با قرار گرفتن دو دستگاه فونیکس تیگو 8 پرو در وسط جایگاه ها و نمایش تصویر روی ویدئو وال بزرگ رسمی شد و جک لی مدیر جوان مدیران خودرو ضمن خوشامدگویی به حاضران، دقایقی پیرامون این خودرو و چشم انداز کمپانی اش برای بازار ایران صحبت کرد. بعد از او ریتم برنامه تندتر شد و نوبت به معرفی سفیر برند فونیکس رسید.

کامبیز دیرباز به عنوان سفیر فونیکس دقایقی صحبت کرد و بعد هم ویدئوی رسمی با حضور او به نمایش درآمد. پس از او نیز کورش محمدخانی راننده حرفه ای ایرانی که سابقه حضور در رقابت های اروپایی دارد، در کنار نمایش ویدئویی از خودش، به تجربه رانندگی با فونیکس تیگو 8 پرو پرداخت. در ادامه نیز ویدئویی از اهورا نیازی به عنوان بلاگر حوزه تکنولوژی درباره فناوری های پیشرفته موجود در تیگو 8 پرو به نمایش درآمد.

نهایتاً در اوج مراسم، ضمن پرده برداری از دو دستگاه فونیکس تیگو 8 پرو، قیمت آن نیز به طور رسمی اعلام شد. در مورد قیمت رسمی این خودرو حدس های بسیاری از سوی خبرنگاران، فعالان بازار، نمایندگی های فروش و حتی مشتریان بالقوه اجرا شده بود که عموما در محدوده بین 1.1 تا 1.4 میلیارد تومان بود، اما اعلام قیمت 1 میلیارد و 750 میلیون تومانی از سوی مدیران خودرو برای چند ثانیه با تعجب حاضران همراه بود.

قبلی 1 از 3 بعدی

گرچه که قیمت خودرو این روزها در بازار به شکل نجومی بالا رفته و قیمت خودروهای لوکس اروپایی به راحتی در محدوده 3 تا 5 میلیارد تومان قرار گرفته اند و حتی کره ای های مشهور مثل هیوندای سانتافه و کیا سورنتو چهار پنج سال قبل به بالاتر از 2 میلیارد تومان معامله می شوند، اما قیمت 1.75 میلیاردی برای فونیکس تیگو 8 پرو به عنوان لاکچری ترین چری در ایران با تعجب رسانه ها همراه شد.

در عین حال اعلام گارانتی 5 ساله و 200 هزار کیلومتری برای فونیکس تیگو 8 پرو از سوی مدیران خودرو در واقع تلاشی بود برای نشان دادن اعتماد به نفسی که بعد از ساختن تیگو 8 و تیگو 7 پرو برای چری به وجود آمده و حالا قصد دارد در مقابل برندهای شناخته شده کره ای و حتی ژاپنی عرض اندام کند.

اینطور که پیداست به زودی امکان ثبت نام و خرید این محصول لوکس و مجذوب کننده از سوی مدیران خودرو میسر خواهد شد و طبیعتا برای اطلاع پیدا کردن از واکنش بازار و مشتریان این خودرو، باید منتظر ماند. با این حال و با توجه به خلاء هایی که در بازار خودرو وجود دارد و افزایش روزافزون قیمت ها، به نظر می آید اولین پارتی از تیگو 8 پرو با اقبال میلیاردرها همراه شود.

خرید و فروش و قیمت خودرو چری

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2203

به "قیمت فونیکس تیگو 8 پرو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت فونیکس تیگو 8 پرو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید