مردی که 5 روز روی کاسه توالت نشست تا رکورد بزند!

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران: جیمی دِفِرن 48ساله از بلژیک بعد از شکستن رکورد جهانی طولانی ترین زمان اتوکردن بی وقفه (82 ساعت) در سال 2016، به تازگی رکورد عجیب دیگری زده است: طولانی ترین زمان نشستن روی کاسه توالت!

مردی که 5 روز روی کاسه توالت نشست تا رکورد بزند!

هیچ رکورد رسمی برای این کار وجود ندارد، چون گینس چنین دسته ای ندارد، اما وقتی دفرن شنید که یک نفر 100 ساعت روی تخت سلطنت نشسته، فکر کرد او هم می تواند. هدف او این بود که 168 ساعت روی کاسه توالت بنشیند و تقریبا 5 روز نشست، اما فقط 116 ساعت دوام آورد، چون بدنش دیگر کشش نداشت.

این راننده اتوبوس 48ساله می گوید: خیلی خسته شده بودم و پاهایم درد گرفته بود، اما باور دارم که پیروز می شوم و سعی می کنم این رکورد را رسمی کنم. من می خواستم کل هفته روی توالت بنشینم، اما بدنم دیگر کشش نداشت، بنابراین فکر کردم بهتر است ادامه ندهم.

دفرن در هر ساعت اجازه داشت 5 دقیقه استراحت کند، اما او این دقایق را جمع می کرد تا برای خوابیدن یا توالت رفتن از آن استفاده کند. او در عرض 5 روز فقط سه ساعت خوابید.

اگرچه او نتوانست به رکورد 168 ساعته خود برسد، اما 116 ساعت هم بیشترین زمانی است که تاکنون یک فرد روی کاسه توالت نشسته است و دفرن امیدوار است که این کوشش به عنوان یک رکورد جهانی رسمی شناخته گردد. علاوه بر این او پیروز شد 250 یورو در این کوشش جمع آوری و آن را به یک خیریه محلی اهدا کند.

منبع: odditycentral

منبع: برترین ها
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 316

به "مردی که 5 روز روی کاسه توالت نشست تا رکورد بزند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی که 5 روز روی کاسه توالت نشست تا رکورد بزند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید