مقابلAFC می ایستیم ودر آسیا بازی نمی کنیم، نصیرزاده چرا حرف می زند

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاریفرد در مورد تصمیم عجولانه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان 2020 آسیا در مورد محرومیت باشگاه های ایرانی از میزبانی این مسابقات، اظهارداشت: ساعت 9 صبح امروز جلسه ای در وزارت ورزش با مدیران چهار باشگاهی که نمایندگان ایران در آسیا هستند داریم.

مقابلAFC می ایستیم ودر آسیا بازی نمی کنیم، نصیرزاده چرا حرف می زند

برای سفر با تور پوکت لحظه آخری همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر قرار باشد آنها روی این محرومیت پافشاری نمایند، قطعاً شرکت نمی کنیم. از دیدگاه خودم و باشگاه های ایرانی به ماجرا نگاه می کنم. پرسپولیس طرفداران زیادی دارد که دو سال پیش در فینال این رقابت ها باعث حیرت و تعجب اینفانتینو رئیس فیفا شد.

وی تأکید کرد: عربستان با یمن در جنگ است، هر لحظه ممکن است پهپادهای یمنی، عربستان را نشانه بگیرند. چرا چنین تصمیمی را برای آنها نمی گیرند؟

انصاریفرد با گلایه از تصمیم AFC اضافه نمود: متعجبم که چرا AFC و فیفا در تضاد با شعارهای فوتبالی به مباحث سیاسی می پردازند و آنها را مطرح می نمایند. ایران جزو امن ترین کشورهای غرب آسیاست. فیفا باید عاقلانه رفتار کند. عربستانی ها دارند هزینه می نمایند. اعتبار فیفا در خطر است.

وی در واکنش به صحبت های هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی که ادعا نموده است در صورت عدم شرکت باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محرومیتی دو ساله در انتظار فوتبال ایران است، اظهارداشت: اصلاً محروم نمایند، من نمی دانم چرا هر وقت از این قبیل موضوعات مطرح می گردد، آقای نصیرزاده خودش را وسط می اندازد و چنین صحبت هایی را می نماید. اجازه دهید کمیته مسابقات AFC در این باره تصمیم نهایی بگیرد و سپس وارد چنین بحث های عجیبی شویم. اصلاً ما را محروم نمایند، زیر بار این موضوع نمی رویم.

انصاریفرد درباره دلخوری علی علیپور بابت عدم پرداخت مطالباتش توضیح داد: من صحبت های او را نشنیده و ندیده ام. اتفاقاً هیچ بدقولی در قبال بازیکنان نداریم. البته از آنها ممنون هستم که بابت مطالبات خود تحمل کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور یحیی گلمحمدی در رأس کادر فنی سرخپوشان پایتخت اظهارداشت: تحت فشار بودیم تا در فرصت کمی که داریم سرمربی تیم را انتخاب کنیم. خوشبختانه با مساعدت آقای گلمحمدی و حمیداوی که به ما لطف کردند توانستیم مربی خود را انتخاب کنیم.

وی درباره بازی با تراکتور اضافه نمود: همان طور که آقای گلمحمدی صحبت کرد، اولویت تیم، بردن در بازی نخست است. ما می خواهیم با این پیروزی، طرفدارانمان را مسرور نموده و شکست در بازی رفت مقابل تراکتور را جبران کنیم.

انصاریفرد در انتها درباره حذف تیم فوتبال امید از صعود به رقابت های المپیک 2020 توکیو اظهارداشت: هر بار که می خواهیم به این مسابقات راه پیدا کنیم بهترین بازیکنان را داریم اما کارشناسی لازم در این حوزه نمی گردد تا نتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 721

به "مقابلAFC می ایستیم ودر آسیا بازی نمی کنیم، نصیرزاده چرا حرف می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابلAFC می ایستیم ودر آسیا بازی نمی کنیم، نصیرزاده چرا حرف می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید