من عباس فروتن هستم، نه عباس جدیدی!، سختی ها را به جان خریدم

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، عباس فروتن، جوان مازنی تیم کشتی آزاد جوانان ایران شب گذشته پیروز شد برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی دنیا را از آن خود کند. او در وزن 97 کیلوگرم رقابتهای دنیای که در کشور استونی در جریان است، ابتدا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رحمان روسیدانمو از چین را مغلوب کرد. در دور سوم مقابل یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس با نتیجه 13 بر 2 پیروز شد و در نیمه نهایی با نتیجه 4 بر 2 از سد فیض الله آکتورک از ترکیه گذشت و به فینال رسید. شب گذشته نیز در دیدار فینال یونگر باستیدا پومارس از کوبا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و با اقتدار مدال طلای جوانان دنیا را بر گردن آویخت.

من عباس فروتن هستم، نه عباس جدیدی!، سختی ها را به جان خریدم

عباس فروتن بعد از کسب دومین مدال طلای قهرمانی جوانان دنیا گفت: از اینکه توانستم برای دومین سال متوالی به این موفقیت دست یابم بسیار خوشحالم. من برای رسیدن به این هدف سختی های زیادی کشیدم که البته تحمل این سختی ها و احتمال مصدومیت در کشتی کاملا معمول است. من هم به دلیل عشق و علاقه ای که به این رشته دارم با جان و دل این سختی ها را پذیرفتم و بسیار خوشحالم این زحمات به نتیجه ای درخشان رسید.

وی توضیح داد: سخت ترین کشتی من در این دوره از رقابتهای دنیای، مصاف با حریف ترکیه ای بود چراکه هم باید با او می جنگیدم و هم باید با داور جدال می کردم. داور این دیدار به هیچ عنوان خطاهای محرز حریف ترک نمی دید و هر چه او با دست و سر به صورت من ضربه می زد از دید داور پنهان می ماند. به هر حال خوشحالم که توانستم با شکست این حریف و گذر از مسائل داوری این دیدار، راهی فینال شوم و در نهایت به مدال طلا برسم.

وی در خاتمه در واکنش با اینکه بسیاری از اهالی کشتی او را با عباس جدیدی مقایسه می نمایند گفت:من عباس جدیدی نیستم و عباس فروتن هستم! ضمن احترام به تمامی بزرگان کشتی، دوست دارم همواره مثل خودم باشم و در نهایت هم مدال طلای المپیک را بدست آورم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 337

به "من عباس فروتن هستم، نه عباس جدیدی!، سختی ها را به جان خریدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من عباس فروتن هستم، نه عباس جدیدی!، سختی ها را به جان خریدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید