نگاه ویژه آمریکایی ها به قهرمان ایرانی کشتی فرنگی دنیا

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، سال 2021 میلادی با تمام فراز و فرودهایش در حالی برای کشتی گیران دنیا به سرانجام رسید که یکی از ستارگان کشتی فرنگی ایران، خاطرات خوبی را از این سال در فکر و کارنامه اش ثبت کرد. محمدهادی ساروی که دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن 97 کیلوگرم را در المپیک 2020 توکیو و رقابت های دنیای 2021 نروژ بر تن داشت، توانست با کسب یک مدال برنز در المپیک و یک مدال طلای دنیا به جمع بزرگان این رشته وارد گردد.

نگاه ویژه آمریکایی ها به قهرمان ایرانی کشتی فرنگی دنیا

درخشش این فرنگی کار آملی تا حدی به چشم مدعیان بین المللی آمد که حتی متولیان کشتی آمریکا از او دعوت کردند همراه با آزادکاران منتخب کشورمان به دالاس برود و در مصاف محبت آمیز این دو کشور حضور داشته باشد. بدین ترتیب محمدهادی ساروی هم یکی از مسافران کشتی ایران لقب گرفت تا در روز 23 بهمن ماه در آرلینگتون دالاس استان تگزاس در این رویداد محبت آمیز شرکت کند.

محمد هادی ساروی بعد از بازگشت از رقابت های دنیای 2021 نروژ در هیچ میدانی حضور نیافت، اما از اواسط آذرماه تمریناتش را استارت زد تا بتواند در مسابقات آینده با همان توان و اقتدار همیشگی روی تشک برود.

به همین دلیل قهرمان کشتی فرنگی دنیا در مورد عملکردش در سال 2021 میلادی گفت: سال 2021 سال خوبی برای من بود. دوست دارم سال آینده مدال طلای دنیا را تکرار کنم، ضمن اینکه در المپیک بعدی هم بتوانم برنزم را تبدیل به طلا کنم. به هر حال تمریناتم را آغاز کردم و قرار است با تیم کشتی آزاد به آمریکا بروم تا با کشتی گیر 97 کیلوگرم آنها کشتی بگیرم. البته قبلاً با این کشتی گیر آمریکایی کشتی نگرفتم و در دنیای نروژ هم قرعه ما به هم نخورد.

وی در انتها با تاکید بر اینکه بسیار مشتاق است دوباره با الکسانیان ارمنستانی کشتی بگیرد ادامه داد: دو بار با هم کشتی گرفتیم که هر دو بار هم الکسانیان پیروز شده است. دوست دارم دوباره با او کشتی بگیرم که مطمئناً مصاف بعدی ما در یک مسابقه رسمی در سال 2022 خواهد بود. طبیعتاً شکست دادن این کشتی گیر توانمند برای من یک انگیزه مضاعف است چراکه معتقدم داشتن رقبای خوب، می تواند در فرایند تمرینات ما بسیار تأثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2057

به "نگاه ویژه آمریکایی ها به قهرمان ایرانی کشتی فرنگی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ویژه آمریکایی ها به قهرمان ایرانی کشتی فرنگی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید