هتل اس. کی رویال مسکو ، 4 ستاره

به گزارش علی آباد جدید، هتل اس. کی رویال مسکو | SK Royal Hotel Moscow

یکی از هتل های 4 ستاره مسکو که ترکیبی از طلایی سلطنتی و سادگی و راحتی شهری را با یکدیگر ترکیب نموده، هتل اس. کی رویال مسکو است. این هتل زیبا، نه تنها خدمات بسیار مناسبی را به مهمانانش ارائه می دهد بلکه در فاصله ای معقول با بسیاری از جاذبه های اطراف خود و همچنین دیدنی های این شهر عظیم، واقع شده است. می دانید که روس ها درباره مسکو می گویند که این شهر هرگز نمی خوابد! این هتل یکی از بهترین دیدنی ها را مخصوصا به کسانی که اتاق هایی با دید شهری رزرو نموده اند، می دهد. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا با هم امکانات، خدمات، اتاق ها و امکاناتشان و فاصله تا بعضی از جاذبه های مسکو را با هتل اس. کی رویال مسکو مورد آنالیز قرار دهیم.

هتل اس. کی رویال مسکو ، 4 ستاره

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خدمات هتل اس. کی رویال مسکو

خدمات این هتل در بین هتل های 4 ستاره روسی در حد یک هتل بسیار مجلل است. شما می توانید در این هتل از اتاق و سالن مخصوص تلویزیون بهره ببرید. لابی این هتل برای 24 ساعت روز باز است و از مهمانان استقبال می نماید. رزرویشن هتل 24 ساعته است و در همه اوقات پذیرنده مهمانان است اما برای پذیرش مسافر از ساعت 14 بعد از ظهر و برای پس دادن اتاق باید تا ساعت 12 ظهر اقدام نمایید و کافه، رستوران و سالن سرگرمی برای همه مسافران و حتی اشخاصی که از بیرون به این هتل می آیند و در آن اقامت ندارند، موجود است.

اگر می خواهید برای کار و تجارت به شهر مسکو بروید و یا قصد برگزاری یک همایش و یا نشست را در این شهر دارید می توانید تا از خدمات هتل اس. کی رویال مسکو در این رابطه برخوردار شوید زیرا این هتل در این زمینه خدمات خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است. سالن همایش عظیم با امکانات کامل و ویژه، دستگاه کپی و فکس و همینطور سالن کنفرانس از جمله خدمات این هتل برای کسانی است که به قصد برگزاری خدمات و یا تجارت به این شهر سفر می نمایند.

در هتل اس. کی مسکو می توانید تا در تمامی نقاط و دسترسی های هتل به اینترنت پر سرعت رایگان بی سیم هتل دسترسی داشته باشید و برای آن نیز پولی نپردازید. سیستم نظافت روزانه اتاق به همراه روتختی های تمیز برای اتاق شما وجود دارد و در صورت احتیاج برای بیشتر شدن این خدمت در طول روز می توانید هزینه اضافی آن را به هتل پرداخت نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که به همراه داشتن حیوانات بدون هماهنگی با مسئولان اس. کی رویال مسکو در این هتل ممنوع است و برای استعمال دخانیات هم باید به سالن های مخصوص این هتل بروید. خدمات شاتل، استفاده از منطقه ساحلی به صورت رایگان، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، جعبه یاری های اولیه در هر اتاق، روزنامه صبح به زبان انگلیسی و روسی از جمله دیگر خدمات این هتل است. در این هتل می توانید تا به زبان های روسی و انگلیسی با کارکنان ارتباط برقرار نمایید.

امکانات تفریحی هتل خدمات هتل اس. کی رویال مسکو

در این هتل می توانید از خدمات استخر، سونا و جکوزی آن استفاده نمایید. در صورت تمایل نیز می توانید تا از مرکز خدمات تناسب اندام و باشگاه این هتل استفاده نمایید تا برنامه های روتین روزانه خود را اجرا نمایید. سالن خانواده که مخصوص افرادی است که خانوادگی در این هتل اتاق رزرو کرده اند نیز برای مسافران وجود دارد.

  • رستوران هتل

رستوران SK Royal: در این رستوران می توانید تا از منوی غذاهای اروپایی و روسی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل اس. کی رویال مسکو

در اتاق های هتل اس. کی می توانید تا از امکاناتی همچون: امکانات حمام خصوصی و وسایل بهداشتی، حوله های یک بار مصرف و نو، سشوار، میز مطالعه، سرویس بهداشتی، کمد لباس، تلویزیون های صفحه تخت، مبلمان و دیگر امکاناتی که در یک اتاق ضروری است را دارا می باشد.

اتاق های هتل اس. کی رویال مسکو

اتاق های دوبلکس استاندارد

  • مساحت: 43 متر
  • توضیحات: این اتاق ها مناسب 3 نفر عظیمسال است و دو تخت 2 نفره در آن موجود است.

اتاق های خانواده لوکس

  • مساحت: 70 متر
  • توضیحات: این اتاق ها مناسب 3 نفر عظیمسال است و 1 تخت 2 نفره و 1 تخت 1 نفره در آن موجود است.

سوئیت

  • مساحت: 80 متر
  • توضیحات: این اتاق ها مناسب 3 نفر عظیمسال است و دو تخت 2 نفره در آن موجود است.

سوئیت های مجلل

  • مساحت: 120 متر
  • توضیحات: این اتاق ها مناسب 3 نفر عظیمسال است و دو تخت 2 نفره و 1 تخت یک نفره و همچنین یک سوفا در آن موجود است.

فاصله هتل اس. کی رویال مسکو تا جاذبه های مسکو

  • متروی مسکو: این مترو حدودا 0.4 کیلومتر از شما دورتر است که با 5 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • کاخ کرملین و میدان سرخ: این کاخ حدودا 29 کیلومتر از شما دورتر است که با 52دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • استادیوم اسپارتاک: این استادیوم حدودا 26.4 کیلومتر از شما دورتر است که با 51دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • تئاتر بلشویک: این کلیسا حدودا 20 کیلومتر از شما دورتر است که با 47دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.

موقعیت هتل اس. کی رویال مسکو

آدرس هتل:

Dmitrovskoye Shosse, 163а к2, Moskva, Russia, 127495

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1055

به "هتل اس. کی رویال مسکو ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اس. کی رویال مسکو ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید