هتل لازونی استانبول

به گزارش علی آباد جدید، هتل لازونی توسط متخصصین کهنه کار و با سبکی بسیار لوکس طراحی و ساخته شده است. این هتل در موقعیت بسیار خوبی در شاخ طلایی استانبول در کنار مرکز کنگره خلیج Halic واقع شده و فاصله آن تنها 10 دقیقه از شهر قدیمی استانبول و 15 دقیقه از منطقه تجاری می باشد و با توجه به محل قرارگیری اش شما را از سر و صدا و شلوغی مرکز شهر دور نگه می دارد تا اقامتی آرام داشته باشید.

هتل لازونی استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

به عنوان زیرمجموعه گروه هتل های لازونی ، این هتل پایگاه بین المللی خرده فروشی مبلمان واقع در استانبول است که بالغ بر 20 فروشگاه خرده فروشی در شمال امریکا، اروپا و آفریقا دارد. هتل لازونی پس از 4 نسل تجربه و تخصص در صنعت خدمات کلیه نیازهای بازدیدکنندگان را فراهم ساخته است.

هتل درست در سمت راست خط ساحلی شاخ طلایی و در شبه جزیره تاریخی استانبول قرار گرفته است و مشتمل بر 133 اتاق لوکس ، کافی شاپی با ظرفیت200 نفر بر روی بام ، یک رستوران با گنجایش 280 نفر، سالن های برگزاری جلسات و نشست ها با ظرفیت 400 نفر ، سونایی به مساحت 700 مترمربع شامل 210 مترمربع محوطه استخر ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق ماساژ و بسیاری امکانات دیگر برای مهمانان است.

هتل با داشتن حدود 14000 مترمربع فضای داخلی شامل 4 زیرزمین ، یک ورودی و 8 طبقه فوقانی می باشد.

از هتل لازونی سفربه هر نقطه از استانبول کمتر از 20 دقیقه به طول می انجامد. هتل در فاصله 5 دقیقه ای تا فرودگاه هلیکوپترها و هواپیماهای دریایی نیز هست. هتل همچنین ساحل اختصاصی خود را دارد و بیش از هر مکان دیگری به خط ساحلی استانبول نزدیک است.

منبع: لست سکند
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 649

به "هتل لازونی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لازونی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید