آشنایی با هتل نووتل کوالالامپور

به گزارش علی آباد جدید، میدانیم انتخاب هتل در میان آن همه انتخاب مخصوصا در مالزی بسیار سخت است اما اگر تمایل دارید در مرکز شهر هتلی عالی را انتخاب کنید هتل نووتل کوالالامپور بسیار مناسب است که د ادامه به امکانات آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با هتل نووتل کوالالامپور

هتل نووتل کوالالامپور در قلب مرکز تجاری این شهر و با فاصله کمی از برج های دوقلوی Petronas، سوریا KLCC و پاویلیون کوالالامپور که همگی خیابان ها و مراکز خرید مشهور و درجه یک کوالالامپور هستند قرار دارد. در اطراف هتل کافه ها، رستوران ها و فروشگاههای زیادی برای گشتن و غذاخوردن پیدا می شود.

این هتل هم برای مسافرینی که برای تجارت به این شهر می روند هم برای افرادی که تفریحی به تور کوالالامپور سفر می کنند اقامتگاه مناسبی می باشد.

هتل نووتل کوالالامپور دارای 17 سوییت و 295 اتاق می باشد که مجهز به تلویزیون ، مینی بار ، تلفن ، تهویه کننده هوا ، چای/قهوه ساز و صندوق امانات می باشند. اینترنت رایگان Wi-Fi به طور نامحدود در تمامی اتاق های هتل قابل دسترسی می باشد.

این هتل دارای دو رستوران و یک کافی شاپ در لابی می باشد. رستوران The square رستورانی مدرن است که غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند. صبحانه روزانه بین ساعت 6 صبح تا 10:30 سرو می شود. ناهار و شام هم به صورت منوی باز سرو می شود.

رستوران دیگر این هتل یک رستوران چینی است که انواع غذاهای چینی را برای شام تهیه می کند. در این رستوران فقط ناهار و شام سرو می شود.

این هتل دارای یک کافی شاپ و یک غذاخوری است که در آن صبحانه سرو می شود.

خدماتی نظیر خشکشویی و اتوکشی ، تبدیل ارز نیز در این هتل انجام می شود.همچنین یک انبار برای نگهداری چمدان ها نیز وجود دارد. رسپشن هتل به طور 24 ساعته پاسخگو می باشد و در گرفتن تورهای مختلف به میهمانان کمک می کنند.

برای افرادی که قرارها و کنفرانس های تجاری نیز دارند در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد.

این هتل یک استخر روباز و یک باشگاه ورزشی مجهز به امکانات بدنسازی می باشد.

انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 25

به "آشنایی با هتل نووتل کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل نووتل کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید