ای کیو (EQ)؛ هتلی 5 ستاره، پر امکانات و لاکچری در دل کوالالامپور

به گزارش علی آباد جدید، هتل ای کیو هتلی 5 ستاره و پر امکانات در دل کوالالامپور است. جاذبه های فراوان، زندگی شبانه، طبیعت زیبا و مراکز خرید علت اصلی بسیاری از گردشگرانی است که بلیط هواپیما کوالالامپور تهیه نموده و به این شهر مالزیایی سفر می نمایند.

ای کیو (EQ)؛ هتلی 5 ستاره، پر امکانات و لاکچری در دل کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

گزینه های اقامتی فراوانی در کوالالامپور وجود دارد اما اگر می خواهید در طول اقامتتان دسترسی راحتی به مراکز خرید و جاذبه ها داشته باشید، هتل ای کیو انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

بسیاری از شناخته شده ترین مراکز خرید کوالالامپور در فاصله ای 1 کیلومتری از هتل قرار دارند و حتی با کمی پیاده روی هم به آن ها دسترسی خواهید داشت. هتل ای کیو کوالالامپور امکانات و خدماتی از قبیل چندین رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و غیره را به مهمانانش ارائه می دهد.

رستوران های هتل ای کیو کوالالامپور

EQ Kuala Lumpur دارای مجموعه ای از رستوران های مختلف است. اگر در پی طعم غذاهای مالزیایی هستید سری به رستوران نیپا بزنید این رستوران انواع غذاهای مالزیایی، آسیایی و بین المللی را در اختیارتان قرار خواهد داد. می خواهید در کنار غذاهای مالزی طعم غذاهای ژاپنی را هم امتحان کنید؟ رستوران کامپاچی از برانچ تا شام در خدمت شماست.

در پی غذاهایی معمولی تر و اروپایی هستید؟ رستوران های بوتِگا، اتویل بیسترو و سابایون آماده پذیرایی از شما هستند. پس از صرف غذا، کافه بار بلو در سوی دیگری از هتل منتظر شماست تا انواع نوشیدنی های گوارا را تقدیمتان کند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها

جاهای دیدنی کوالالامپور زیادند اما نام برج های دوقلو بیشتر بر سر زبان ها است. حال فرض کنید در اتاقی هستید که وقتی پنجره هایش را باز می کنید نمای باشکوه برج های دوقلو را می بینید. اتاق های هتل EQ Kuala Lumpur علاوه بر منظره فوق العاده، دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند.

کتری، بیده، سشوار و میز تحریر دیگر امکانات اتاق های هتلند. اتاق ها دارای فضای نشیمن و حمام خصوصی اتاق ها مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان اند. اگر همراه خود کودک دارید می توانید در اتاق های خانواده هتل اقامت کنید. برای زوج های جوان سوئیت عروس آماده شده است. اتاق های بدون سیگار و بدون آلرژی ازانواع اتاق های هتلند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل

مهمانان ورزشکاری که دوست دارند سلامت و تناسب اندامشان حتی در سفر هم حفظ گردد، حتما از امکانات ورزشی هتل خوششان می آید. این هتل نه تنها باشگاهی مجهز دارد بلکه مربی خصوصی هم در باشگاه برای هدایت و یاری به مهمانان استخدام نموده است. برای اینکه صبحتان را پر انرژی و با نشاط شروع کنید حتما باید عضو کلاس های یوگای هتل شوید. علاوه بر باشگاه ورزشی، هتل ای کیو اسپا، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ هم دارد که جان می دهد برای برطرف خستگی و تجدید قوای بعد از گشت و گذار در مالزی.

امکانات و خدمات هتل

مهمانانی که در این هتل لوکس و 5 ستاره اقامت دارند به خدمات و امکانات گسترده ای مانند خدمات چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، رمپ، سرویس های بهداشتی مطابق با ویلچر، شاتل فرودگاهی، روزنامه، خدمات روم سرویس، صندوق امانات، خدمات نظافت روزانه، استخر بی سرانجام، شبکه تلویزیونی کودک و غیره دسترسی خواهند داشت.

فاصله هتل ای کیو کوالالامپور تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا آکواریوم اکواریا کی ال سی سی: 0.4 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید د ولد: 0.4 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید کی ال سی سی کوالالامپور: 0.5 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید سوریا کی ال سی سی: 0.5 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید استارهیل گالری: 0.7 کیلومتر

فاصله تا رستوران دینر این د اسکای مالزی: 1.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1854

به "ای کیو (EQ)؛ هتلی 5 ستاره، پر امکانات و لاکچری در دل کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای کیو (EQ)؛ هتلی 5 ستاره، پر امکانات و لاکچری در دل کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید