وزارت ورزش تصمیم خوبی برای خارجی های استقلال و پرسپولیس گرفت

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، وزارت ورزش و جوانان در تصمیمی که برای استقلال و پرسپولیس گرفت، این دو تیم را به دلیل انباشته شدن بدهی های خارجی تا اطلاع ثانوی از جذب مربی و بازیکن خارجی منع کرد.

وزارت ورزش تصمیم خوبی برای خارجی های استقلال و پرسپولیس گرفت

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران در این خصوص گفت: هرچند این تصمیم در ابتدا قدری عجیب به نظر می رسد، اما وقتی به فرایند کلی دریافت بازیکن و مربی خارجی دو تیم در سالهای اخیر نگاه می گردد و نوع خارجی ها و ارقام قراردادی آنها را ملاحظه می کنیم، می بینیم این تصمیم خیلی هم بی ربط و عجیب نیست.

وی اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس به جز معدود خارجی های خوبی که در این سال ها به خدمت گرفته اند، بیشتر نفرات خارجی جذب شده نفراتی بودند که بی تعارف باید گفت جذب آنها مشکوک بوده است. خیلی از بازیکنان و تعدادی از مربیان خارجی که به این تیم ها آمدند کارایی لازم را نداشته و ما در ایران نفراتی داشتیم که به مراتب بهتر از آنها بودند و حضور آنها باعث شده پول های بی حساب و کتابی از کشور خارج گردد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان با این تصمیم کاری می نماید تا دو تیم حتی المقدور بدهی های خارجی شأن زیاد نگردد و بتوانند در یک فرایند زمانی مناسب از میزان بدهی های این دو تیم کاسته گردد.

صاحب جمعی توضیح داد: اگر امروز وزارت ورزش این تصمیم را برای سرخابی ها گرفته، دلیل اصلی اش عملکرد دو باشگاه در سالهای گذشته برای جذب خارجی ها بوده است. شاید این تصمیم به ظاهر اجحاف در حق این دو باشگاه به نظر برسد، اما اجرای این قانون در بلند مدت به سود آنها است.

وی در انتها خاطر نشان ساخت: امیدوارم هرچه زودتر شرایط اقتصادی این دو باشگاه به شرایط پایدار برسد تا آنها هم بتوانند مثل سایر تیم ها از خدمات بازیکن و مربی خارجی با کیفیت استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1102

به "وزارت ورزش تصمیم خوبی برای خارجی های استقلال و پرسپولیس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش تصمیم خوبی برای خارجی های استقلال و پرسپولیس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید