شرایط هوای تهران در روز چهارشنبه ، دمای هوا در این 9 منطقه به زیر صفر درجه می رسد

به گزارش علی آباد جدید، اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط هوای تهران را برای روز شانزدهم آذر 1401 پیش بینی کرد.

شرایط هوای تهران در روز چهارشنبه ، دمای هوا در این 9 منطقه به زیر صفر درجه می رسد

به گزارش خبرنگاران، براساس آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی شرایط جوی استان تهران، روز چهارشنبه شانزدهم آذر ماه، با خروج سامانه بارشی از استان، به تدریج از میزان ابرها کاسته شده و با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه، در نقاط پرتردد شهری موجب افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا می گردد. به دلیل ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی هفته یخبندان در منطقه ها شمالی استان به ویژه ارتفاعات و جاده های کوهستانی مورد انتظار است. ار روز آدینه روند افزایش دمای هوای پیش بینی می گردد.

آسمان تهران فردا در روز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد ملایم در برخی ساعت ها غبار رقیق و شب کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می گردد. دمای هوا نیز فردا بین 11 درجه تا یک درجه در نوسان است.

دمای هوا فردا در آبعلی بین سه تا منفی 8 درجه، اسلامشهر بین 12 تا 2 درجه، بهارستان بین 12 تا 2 درجه، پاکدشت بین 12 تا صفر درجه، پردیس بین 5 تا منفی 4 درجه، پیشوا بین 12 تا صفر درجه، دماوند بین دو تا منفی 9 درجه، رباط کریم بین 11 تا یک درجه، ری بین 12 تا دو درجه، شمیرانات بین 7 تا منفی 2 درجه، شهریار بین 10 تا منفی 2 درجه، فیروزکوه بین دو تا منفی 6 درجه، قدس بین 10 تا منفی دو درجه، لواسان بین 6 تا منفی 5 درجه، ملارد بین 9 تا منفی دو درجه سانتی گراد است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2270

به "شرایط هوای تهران در روز چهارشنبه ، دمای هوا در این 9 منطقه به زیر صفر درجه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوای تهران در روز چهارشنبه ، دمای هوا در این 9 منطقه به زیر صفر درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید