کاهش 25 درصدی بارندگی پاییز در خلخال

به گزارش علی آباد جدید، رئیس اداره هواشناسی خلخال گفت: با این که میزان بارندگی این شهرستان پاییز امسال نسبت به پارسال افزایش یافته اما این بارش در مقایسه با بلندمت 25 درصد کاهش دارد.

کاهش 25 درصدی بارندگی پاییز در خلخال

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرامرز فرض الله پور دوشنبه 2 دی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: میانگین بارندگی بلندمدت خلخال در استان اردبیل 99. 2 میلیمتر می باشد که بارندگی پاییز امسال در مقایسه با آن 25 درصد کاهش دارد.

وی با این حال گفت: مجموع بارندگی های خلخال در پاییز سال گذشته 63. 7 میلیمتر بوده که این میزان پاییز امسال به 74. 5میلیمتر افزایش یافته است.

فرض الله پور از کاهش 516 درصدی میزان بارندگی آذرماه امسال نسبت به آذرماه سال قبل خبر داد و افزود: پارسال میزان بارش در این ماه 25. 9 میلیمتر بود که این میزان به 4. 2 میلیمتر کاهش یافته است.

او گفت: بیشترین میزان بارندگی پاییز امسال خلخال در آبان ماه با 40. 3 میلیمتر و مهرماه با 30. 3 میلیمتر و کمترین بارش نیز مربوط به آذرماه با 4. 2 میلیمتر است.

رئیس اداره هواشناسی خلخال از ادامه فرایند پایداری هوا در این منطقه خبر داد و گفت: حداقل دمای هوای صبح امروز این شهر به 4 درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با حداقل دمای روز قبل 4 درجه گرم تر شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 733

به "کاهش 25 درصدی بارندگی پاییز در خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 25 درصدی بارندگی پاییز در خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید