کرم زاده: در تیراندازی کسی برنده می گردد که از نظر روانی قوی تر باشد، با وجود تحریم ها سهمیه المپیک را گرفتیم

به گزارش علی آباد جدید، عضو تیم تیراندازی کشورمان گفت: همانطور که با کمبودها سهمیه المپیک را گرفتیم قطعا می توانیم در المپیک هم به خوبی بدرخشیم و مدال بگیریم.

کرم زاده: در تیراندازی کسی برنده می گردد که از نظر روانی قوی تر باشد، با وجود تحریم ها سهمیه المپیک را گرفتیم

جهت دریافت مشاوره خدمات بروشور سه لته از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، فاطمه کرم زاده در مورد شرایط تمریناتش برای حضور در المپیک 2020 گفت: با وجود همه تحریم ها و کمبود فشنگ دو ماه پیش سهمیه المپیک را در مسابقات قهرمانی آسیای قطر در 50 متر سه شرایط کسب کردم. امکانات ما نسبت به رقبا خیلی کمتر است اما هم سطح آنها در مسابقات شرکت کردیم و سهمیه گرفتیم. همانطور که با کمبودها سهمیه المپیک گرفتیم قطعا می توانیم در المپیک 2020 هم به خوبی بدرخشیم و مدال بگیریم.

وی اضافه نمود: از مهر ماه با حضور مربی بدنساز تمرینات ما شروع شد. قبل از آن تمرینات بدنسازی نداشتیم و دو مسابقه کسب سهمیه را به خاطر ضعف از دست دادم. در مسابقات سه شرایط، در درازکش خودم را تا نفر سوم بالا بردم اما در شرایط آخر به خاطر ضعف بدنی عملکرد خوبی نداشتم و باعث افت من شد و سهمیه نتوانستم بگیرم. از مهر ماه این ضعف رفع شد و در مسابقات قطر در شرایط آخر رکورد خودم را 5 نمره ارتقا دادم و سهمیه گرفتم.

کرم زاده تاکید نمود: در تیراندازی کار بزرگی کردیم و 6 سهمیه المپیک را به دست آوردیم، پس قطعا در سطح رقبای خود هستیم. در مسابقات جهانی و آسیایی رقبای سختی داریم و قدرتمندترین تیراندازان اکثرا از کشورهای آسیایی هستند اما ما توانستیم در مسابقات قهرمانی آسیا 4 سهمیه بگیریم.

وی توضیح داد: همه این اتفاق ها بعد از آمدن خانم الهام هاشمی به عنوان سرمربی تیم ملی رقم خورد. وی مربی فوق العاده خوبی است و از نظر تکنیکی می تواند تیراندازان را ارتقا دهد. در رشته تیراندازی مسائل روانی نقش مهمی دارد. تیراندازانی که در مسابقات جهانی و آسیایی حضور دارند از نظر فنی در یک سطح هستند و کسی برنده می گردد که از نظر روانی قوی تر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 805

به "کرم زاده: در تیراندازی کسی برنده می گردد که از نظر روانی قوی تر باشد، با وجود تحریم ها سهمیه المپیک را گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرم زاده: در تیراندازی کسی برنده می گردد که از نظر روانی قوی تر باشد، با وجود تحریم ها سهمیه المپیک را گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید