22 تفاهمنامه بین شرکتهای دانش بنیان و صنعت خودرو منعقد شد

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، امروز در حاشیه آخرین روز گردهمایی فناورانه صنعت خودرو، 22 تفاهمنامه به ارزش 650 میلیارد و 500 میلیون تومان میان شرکت های دانش بنیان و حوزه های مرتبط با صنعت خودرو منعقد شد.

22 تفاهمنامه بین شرکتهای دانش بنیان و صنعت خودرو منعقد شد

در آخرین روز از گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت خودرو، با حضور معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، مشاور وزیر صمت و مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه این وزارتخانه، 22 تفاهمنامه میان یک شرکت فراوری کننده و شرکت های دانش بنیان حاضر در این گردهمایی منعقد شد.

در اختتامیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ صنعت خودرو، تفاهمنامه چهارجانبه ای میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک گروه صنعتی خودروسازی، یک گروه خودکفایی دانش و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم منعقد شد.

موضوع این تفاهمنامه دوساله شامل همکاری در زمینه تامین اقتصادی مورد احتیاج برای توسعه و تجاری سازی فناوری های مرتبط با حوزه خودرو به ویژه به وسیله صندوق کریمه یا ایجاد صندوق های پژوهش و فناوری جدید، همکاری در زمینه ارائه خدمات توانمندسازی و تجاری سازی فناوری به شرکت های دانش بنیان مرتبط شامل خدمات مشاوره و آموزش، توسعه بازار، اخذ استانداردها و گواهینامه ها و... می گردد.

تعهدات صندوق نوآوری و شکوفایی در این تفاهمنامه شامل تسهیل خرید محصولات دانش بنیان توسط ایران خودرو با ارائه تسهیلات لیزینگ و استصناع در چارچوب قوانین و ضوابط، یاری به تامین اقتصادی شرکت های دانش بنیان مورد تایید ایران خودرو در قالب سرمایه در گردش، تسهیلات فراوری صنعتی یا سایر تسهیلات در چارچوب قوانی و ضوابط و... می گردد.

در ادامه نیز یک شرکت فراوری کننده 22 تفاهمنامه به ارزش 650 میلیارد و 500 میلیون تومان با شرکت های دانش بنیان حاضر در این رویداد منعقد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 531

به "22 تفاهمنامه بین شرکتهای دانش بنیان و صنعت خودرو منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 تفاهمنامه بین شرکتهای دانش بنیان و صنعت خودرو منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید