شروع عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان به زودی

به گزارش علی آباد جدید، مسئول حفاظت و مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: به منظور پیشگیری از سیل و حوادث احتمالی عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان به زودی شروع می گردد.

شروع عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان به زودی

محمد رضی گفت: رودخانه عباس آباد یکی مهمترین رودخانه های همدان است که راستا آن از گنجنامه شروع می گردد و با گذر از باغ های عباس آباد، دانشگاه بوعلی سینا و حیدره، آب مورد احتیاج بخش کشاورزی را تامین می نماید.

نشست هم اندیشی با باغداران و کشاورزان راستا رودخانه عباس آباد که به منظور آگاهی از شیوه آزادسازی حریم این رودخانه برگزار گردید.

او گفت: با توجه به قرار گیری این رودخانه در منطقه خوش آب و هوای همدان، تصرفات بسیاری در راستا و حریم این رودخانه انجام شده است که با برنامه ریزی انجام شده به زودی اقدامات لازم برای آزادسازی حریم این رودخانه صورت می گیرد.

رضی می گوید: از همه باغداران راستا این رودخانه دعوت شده است تا با شرکت در نشست هم اندیشی عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد، با قوانین و فرایند اجرای این طرح آشنا شوند.

او گفت: با توجه به اهمیت مشخص حریم و بستر رودخانه ها بعلاوه تاکید رییس جمهور بر آزادسازی حریم دریا و رودخانه ها، شرکت آب منطقه ای استان همدان نیز در سال جاری کوشش دارد تا اقدامات لازم را در این راستا عملیاتی کند.

مسئول حفاظت و مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: استفاده از تجربیات گذشته در راهبری مسائل کنترل سیلاب بسیار راهگشا ست و امیدواریم باغداران و کشاورزان راستا رودخانه عباس آباد، با همکاری مناسب با شرکت آب منطقه ای استان همدان، در اجرای هر چه زودتر این طرح مشارکت نمایند.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2219

به "شروع عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید