اتفاق عجیب در خصوص سه مدعی قهرمانی لیگ برتر، مدعیان بدون مدیرعامل

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگار مهر، تعطیلی رقابت های لیگ برتر نوزدهم به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی بود تا باشگاه ها بتوانند مسائل جاری خود را حل نمایند. لیگی که در ایستگاه بیست و یکم توقف کرد تا در فاصله 9 هفته مانده به انتها آن، با تغییرات فراوان مدیریتی روبرو گردد.

اتفاق عجیب در خصوص سه مدعی قهرمانی لیگ برتر، مدعیان بدون مدیرعامل

در حالی که بیشتر باشگاه های لیگ برتری اصرار به لغو کامل بازی های به جامانده دارند پرسپولیس با 47 امتیاز در صدر حدول یکه تازی می نماید. سرخپوشان پایتخت برای رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی خود فاصله ای 10 امتیازی با تراکتور و سپاهان که در رده های دوم و سوم جا خوش نموده اند دارد تا با خیالی راحت تر منتظر آغاز دوباره مسابقات باشد.

تیمی که پس از ایجاد تغییر در کادر فنی خود با کناره گیری محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه روبرو شد تا با بحران مدیریتی روبرو گردد. هیات مدیره پرسپولیس پس از اختلاف با انصاریفرد، سکان راهنمایی سرخ ها را به مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره خود سپرد تا بتواند بر مسائل اقتصادی غلبه نموده و پرسپولیس را در جهت موفقیت حفظ کند.

اتفاقی که تا به امروز رقم نخورده است و پرسپولیس با سه عضو فعلی در هیات مدیره خود به امور جاری رسیدگی می نماید. باشگاهی که خودش را برای چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر آماده می نماید اما همچنان با ضعف در مدیریت روبروست. البته رقبای پرسپولیس در جهت قهرمانی نیز وضعیتی مشابه دارند.

سپاهان اصفهان پس از اتفاقات عجیبی که در بازی برگشت با پرسپولیس رقم خورد مسعود تابش را در قامت مدیرعامل خود ندید. تیمی که حاضر به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران خود مقابل پرسپولیس نشد تا سرخ ها با حکم کمیته انضباطی و تایید کمیته استیناف برنده این ملاقات لقب بگیرند.

باختی که استعفای تابش را از مدیرعاملی سپاهان به همراه داشت تا منوچهر نیکفر همچون مهدی رسول پناه از صندلی ریاست هیات مدیره به سرپرستی باشگاه برسد.

تراکتور تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست. غلامرضا صادقیان پس از نتایج ضعیف تراکتور اقدام به استعفا از سمت مدیرعاملی گرفت تا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه از میرمعصوم سهرابی به عنوان سرپرست جدید رونمایی کند.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در حالی مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری محسوب می شوند که مدیرعامل ندارند تا بار دیگر فوتبال ایران روندی را پیش بگیرد که در کمتر لیگ حرفه ای و معتبر جهان امکان موفقیت یک تیم بدون حضور مدیرعامل ممکن باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1107

به "اتفاق عجیب در خصوص سه مدعی قهرمانی لیگ برتر، مدعیان بدون مدیرعامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در خصوص سه مدعی قهرمانی لیگ برتر، مدعیان بدون مدیرعامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید