اجرای بیش از 30 اسم برنامه به مناسبت هفته قوه قضاییه در استان کرمان

به گزارش علی آباد جدید، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: به منظور بزرگداشت هفته قوه قضاییه بیش از 30 اسم برنامه تدوین و جمع بندی شده است که در بازه های زمانی معین شده، اجرایی خواهند شد.

اجرای بیش از 30 اسم برنامه به مناسبت هفته قوه قضاییه در استان کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ محمدباقر اسلامی اضافه نمود:در برنامه های پیش بینی شده به منظور بزرگداشت هفته قوه قضاییه، بر بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای به ویژه صدا و سیما مورد تاکید قرار گرفته است.

وی، برگزاری مصاحبه مطبوعاتی رئیس کل و مسئولان قضایی استان، فضاسازی شهری،حضور قضات در مساجد و پاسخگویی به سوالات و درخواست های حقوقی و قضایی مردم، تداوم اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، بازدید از دستگاه های تابعه، ملاقات مردمی، بازدید از واحدهای صنعتی و معدنی و نشست تعاملی با نیروی انتظامی را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه برشمرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان توضیح داد: عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، تجلیل از قضات و کارکنان برتر قوه قضاییه، تهیه و انتشار ویژه نامه هفته قوه قضاییه، جلسه مشترک شورای اداری و قضایی استان و نشست مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه خواهد بود.

اسلامی،از همراهی و همکاری صدا و سیمای مرکز استان کرمان در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه تقدیر کردو گفت: سال جاری میزدگردهای تخصصی مالی -حقوقی و قضایی با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما هم برای هفته قوه قضاییه پیشنهاد شده است.

وی بااشاره به اینکه کارهای بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کرمان اجرا شده است، اسم کرد: بیان اقدامات گسترده دادگستری استان کرمان در حوزه های مختلف موجب تقویت روحیه امید در جامعه خواهد شد.

وی یادآور شد: شهید بهشتی متعلق به همه ملت بوده است و شهدای هفتم تیرماه هم مربوط به تمامی دستگاه ها هستند و از این رو همه باید در بزرگداشت هفته قوه قضاییه همکاری داشته باشند

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1862

به "اجرای بیش از 30 اسم برنامه به مناسبت هفته قوه قضاییه در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 30 اسم برنامه به مناسبت هفته قوه قضاییه در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید