انگلیس با رمزگذاری سر به سر فیس بوک مقابله می نماید

به گزارش علی آباد جدید، وزیر کشور انگلیس معتقد است فیسبوک چشم خود را به روی این موضوع بسته که رمزگذاری سر به سر پیغام رسان ها به سواستفاده از بچه ها در فضای آنلاین دامن می زند.

انگلیس با رمزگذاری سر به سر فیس بوک مقابله می نماید

پریتی پتل وزیر کشور انگلیس میخواهد در یک میزگرد مجازی با موضوع رمزگذاری سر به سر پیغام ها از شرکت های فناوری از جمله فیسبوک بخواهد به وظیفه اخلاقی خود عمل نمایند و اقدامات بیشتری برای حفاظت از بچه ها انجام دهند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های عظیم از فناوری های مختلف برای شناسایی تصاویر مربوط به کودک آزاری و ردیابی آزار جنسی در پیغام های خصوصی استفاده می نمایند. اما نگرانی هایی وجود دارد که رمرگذاری سر به سر فیسبوک مسنجر و اینستاگرام (هر دو متعلق به فیسبوک) این اقدامات را بی استفاده کند.

در این میان انجمن خیریه NSPCC معتقد است پیغام رسانی خصوصی جبهه سوءاستفاده جنسی آنلاین از بچه ها است. در این میز گرد که به میزبانی NSPCC برگزار می گردد، پتل از شرکت های فناوری می خواهد تا هنگام فروش تبلیغات روی موبایل و بازی های آنلاین امنیت بچه ها را در نظر بگیرند.

طبق نظرسنجی این خیریه که توسط YouGov اجرا شده، اگر پلتفرم ها نشان دهند با استفاده از رمزگذاری سر به سر امنیت بچه ها به خطر نمی افتد، پشتیبانی مردم از این فناوری دو برابر خواهد شد.

همچنین تخمین زده می گردد در صورت استفاده از رمزگذاری سر به سر در فیسبوک مسنجر و اینستاگرام، حدود 70 درصد از گزارش های سوءاستفاده از بچه ها در سراسر دنیا از بین می رود.

پیش بینی می گردد پتل به این موضوع اشاره کند که فیسبوک چشم خود را به روی این موضوع بسته که رمزگذاری سر به سر پیغام رسان ها به سوءاستفاده از بچه ها در فضای آنلاین دامن می زند.

او در این میزگرد خواهد گفت: متأسفانه در زمانی که باید اقدامات بیشتری انجام گردد، فیسبوک برای اجرای رمزگذاری سر به سر فشار وارد می نماید. سوءاستفاده از تصاویر بچه ها وسیع تر می گردد اما این شرکت همچنان میخواهد چشمان خود را به روی این مشکل ببندد که به وسیله رمزگذاری سر به سر دسترسی به تمام محتوای پیغام ها مسدود می گردد.

این قابل قبول نیست و نمی توانیم اجازه دهیم شرایطی به وجود بیاید که در آن توانایی نیروی پلیس برای مقابله با اقدامات مجرمانه و حفاظت از قربانیان کاسته گردد.،مهر

بیشتر بخوانیم: حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1717

به "انگلیس با رمزگذاری سر به سر فیس بوک مقابله می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس با رمزگذاری سر به سر فیس بوک مقابله می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید