تور دهلی: ایجاد 14 میلیون فرصت شغلی در هند از گردشگری

به گزارش علی آباد جدید، صنعت گردشگری هند به سرعت در حال توسعه است و فقط طی 4 سال گذشته توانسته 14.62 میلیون فرصت شغلی در این کشور ایجاد کند.

تور دهلی: ایجاد 14 میلیون فرصت شغلی در هند از گردشگری

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

طبق برآوردها، طی 4 سال اخیر صنعت گردشگری منجر به ایجاد بیش از 14.62 میلیون فرصت شغلی در کشور هند شده است. گردشگری در هند به سرعت در حال پیشرفت است و طبق توضیحات وزیر گردشگری هند، گردشگری باعث ایجاد شغل برای افراد جویای کار ماهر و غیرحرفه ای شده و در نتیجه همه بخش های مختلف جامعه در پی جذب کارمند هستند.

این وزیر گردشگری می گوید:

برای اینکه کشورهای خارجی، هند را به عنوان یک مقصد گردشگری تایید نمایند، این وزارتخانه چندین نمایش فوق العاده از جاده های هند در آمریکا، اروپا، چین و کشورهای اسکاندیناوی داشته است. تا به امروز ویدئوهای معرکه 60 ثانیه ای با 3 موضوع اصلی منتشر شده و با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی روبه رو شده است. با توجه به صرف هزینه یک میلیارد روپیه ای وزارت گردشگری و 2.5 میلیارد روپیه ای وزارت حمل و نقل در بخش گردشگری کروز، هدف اصلی ما همین بخش است. بنادر کروز در بمبئی در حال توسعه هستند و شامل یک مجموعه تفریحی، بارانداز کروز در گوا، کوچین، چنای و ویساکاپاتنام می شوند.

در حال حاضر، وزارت گردشگری در پی یکسری فعالیت های تبلیغاتی است تا منطقه ها ناشناخته استان های شمال شرقی هند نظیر بزرگ ترین شبکه غارهای آسیا در مگالایا (Meghalaya) را به گردشگران معرفی کند.

منبع: کجارو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2108

به "تور دهلی: ایجاد 14 میلیون فرصت شغلی در هند از گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: ایجاد 14 میلیون فرصت شغلی در هند از گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید