ایرلاین های دنیا پروازهای خود به چین را کاهش می دهند

به گزارش علی آباد جدید، در حالی که تقاضا برای سفر به چین به شدت کاهش یافته و شرکت های بین المللی به کارکنان خود در خصوص سفر به چین هشدار داده اند شرکت های هوانوردی بین المللی اعلام کردند که بعضی پروازها به این کشور را لغو می نمایند.

ایرلاین های دنیا پروازهای خود به چین را کاهش می دهند

با تور ترکیبی چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از رویترز، همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونای چینی و در حالی که تقاضا برای سفر به چین به شدت کاهش یافته و شرکت های بین المللی به کارکنان خود در خصوص سفر به چین هشدار داده اند شرکت های هوانوردی بین المللی اعلام کردند که بعضی از پرواز های خود به این کشور را لغو می نمایند.

ویروس مرگبار کرونا که اواخر سال گذشته میلادی از شهر ووهان در مرکز چین شیوع یافت، تا به امروز 132 نفر را کشته و 6 هزار نفر را در چین آلوده نموده است.

آمریکا به شهروندان خود هشدار داده که در تصمیم خود برای سفر به چین تجدیدنظر نمایند. انگلیس هم به اتباع خود توصیه نموده که از سفر به این کشور خودداری نمایند. کره جنوبی هم توصیه مسافرتی در خصوص عدم سفر به چین منتشر نموده است.

شرکت فیسبوک اولین شرکت بزرگ آمریکایی است که پس از هشدار دولت این کشور، سفر به چین را ممنوع اعلام نموده و از کارکنان خود خواسته تا سفر های غیرضروری به چین را متوقف نمایند. این شرکت همچنین از کارکنان خود که به چین سفر نموده اند خواسته که از خانه کار های خود را پیگیری نمایند.

شرکت هواپیمایی یونایتد آمریکا هم به دلیل کاهش تعداد مسافر در حال لغو 24 پرواز خود از امریکا به مقصد شهر های پکن، هنگ کنگ و شانگ های است.

بزرگترین بانک اروپا، اچ اس بی سی تمام کارکنان خود را برای مدت 2 هفته از سفر به هنگ کنگ و تا اطلاع ثانوی از پرواز به چین منع نموده است. این بانک انگلیسی که بیشترین حضور را در میان بانک های خارجی در چین دارد، همچنین از آن دسته از کارکنان خود که اخیر به چین سفر نموده اند خواسته تا به مدت 14 روز خود را در خانه قرنطینه نمایند. دوره نهفتگی ویروس کرونا 14 روز است.

بانک آمریکایی گلدمن ساکس هم با وضع تمهیداتی مشابه کوشش نموده که جلوی ابتلای کارکنانش به ویروس کرونا را بگیرد.

در کره جنوبی، شرکت ال جی سفر کارکنان خود به چین را ممنوع نموده و به آن دسته از کارکنان خود که در حال اجرا سفر های کاری به مقصد چین هستند دستور داده در زودترین زمان ممکن به کره جنوبی برگردند.

همچنین در آلمان، شرکت قطعه سازی وباستو که 11 شعبه در چین و از جمله شهر ووهان دارد تمام سفر های کاری به مبدا و مقصد چین را متوقف نموده است.

شرکت هوندا موتور ژاپن هم به کارمندان خود توصیه نموده که از سفر به چین خودداری نمایند. همچنین شرکت نیسان موتور گفته میخواهد کارکنان ژاپنی خود و خانواده هایشان را توسط یک پرواز چارتری از شهر ووهان چین خارج کند.

علاوه بر شرکت هوانوردی یونایتد، دیگر ایرلاین ها نیز اعلام نموده اند با توجه به کاهش تعداد مسافر در حال برنامه ریزی مجدد پرواز های خود به مقصد شهر های چین هستند.

شرکت هوانوردی ایرسئول گفته تمام پرواز ها به چین را متوقف می نماید و چاینا ایرلاینز تایوان هم بعضی از پرواز های خود به مقصد چین را لغو نموده است.

همچنین شرکت های ایوا ایرویز و ایرکانادا اقدام به لغو بعضی از پرواز ها به مقصد چین نموده اند. شرکت کاتای پاسیفیک ایرویز هنگ کنگ هم گفته ظرفیت پروازی خود به مبدا و مقصد چین را از سرانجام ماه ژانویه تا سرانجام ماه مارس به 50 درصد کاهش می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 719

به "ایرلاین های دنیا پروازهای خود به چین را کاهش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین های دنیا پروازهای خود به چین را کاهش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید