بازی ترسناک توم ریدر که ساختش لغو شد را ببینید

به گزارش علی آباد جدید، اسکوئر انیکس 25 سالگی سری توم ریدر را با عرضه تصاویری از بازی کنسل شده خود به نام Tomb Raider Ascension جشن گرفت. این شرکت بازی سازی سه ویدیو از این بازی لغو شده را منتشر کرد. این ویدیوها نمونه های اولیه از گیم پلی، کانسپت آرت و تعدادی از تست های اولیه از یک بازی ترسناک که قرار بوده در مجموعه توم ریدر ساخته گردد را نشان می دهند.

بازی ترسناک توم ریدر که ساختش لغو شد را ببینید

همان طور که در کتاب دیجیتال اسکوئر انیکس منتشر شد این بازی قرار بوده در سال 2013 در کنار ریبوت سری توم ریدر عرضه گردد. تصاویر اولیه نیز نشان دهنده دنیای بسیار تاریک تر و ترسناک تر این بازی نسبت به ریبوت 2013 است.

طبق آن چیزی که در این کتاب نوشته شده، Ascension به سبک نقش آفرینی بوده و عناصر احساسی بسیاری در آن وجود دارد. چیزی مانند رزیدنت اویل به همراه هیولاهای موجود در بازی Shadow of the Colossus که مقابل آن ها لارا قرار گرفته است. در ریبوت سال 2013 هم هیولا وجود داشت اما Ascension به نظر ترسناک تر می رسد.

در فیلم صدا گذاری گفته می گردد:

با توجه به کتاب اسکوئر انیکس ساخت این بازی به علت شک های Crystal Dynamics کنسل شد. مثل اینکه در یکی از دیدار ها سؤال مطرح شده که آیا این بازی به خوبی Batman Arkham Asylum هست یا نه؟ هیچ کس جوابی نداد. به همین علت این بازی کنسل شد ولی ریبوت سال 2013 که واقعی تر بود عرضه شد.

ریبوت سال 2013 توم ریدر یکی از برترین بازی های این سری و حتی یکی از برترین بازی های ماجراجویی و بقا بود. این که Ascension به علت قیاس با بتمن کنسل شد کمی عجیب است. به علت اینکه به طور کلی داستان متفاوت دارند و هواداران متفاوت هم دارند. با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که اگر Ascension منتشر می شد موفقیت خوبی را کسب می کرد. نکته جالب هم اینجاست که Crystal Dynamics کلاً این پروژه را کنار گذاشت. حال با عرضه این تصاویر امکان دارد که اگر از آن استقبال شد، این پروژه را کامل نموده و تصمیم به عرضه آن بگیرد.

می توانید در ادامه ویدیویی که اسکوئر انیکس از گیم پلی نمونه اولیه این بازی لغو شده منتشر نموده است را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2188

به "بازی ترسناک توم ریدر که ساختش لغو شد را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک توم ریدر که ساختش لغو شد را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید