باشگاه پیکان مافیا دارد، چون زیر بارحرف زور نرفتم برکنار شدم

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال محمد ترکاشوند سرمربی تیم پیکان از سمتش برکنار شد تا علیرضا طلوع کیان هدایت این تیم را در رقابت ها بر عهده بگیرد. برکناری محمد ترکاشوند با حواشی بسیاری همراه بود و مدیرعامل باشگاه پیکان صحبت هایی علیه این مربی باسابقه والیبال در رسانه ملی اعلام نمود.

باشگاه پیکان مافیا دارد، چون زیر بارحرف زور نرفتم برکنار شدم

همچنین خبری مبنی بر حضور ترکاشوند در رختکن پیکانی ها پیش از بازی مقابل سایپا منتشر شد که این مربی جو تیم را با فریاد زدن به هم ریخته است. برای شفاف سازی موضوع و جزئیات بیشتر، گروه ورزشی خبرنگاران گفتگویی با محمد ترکاشوند انجام داد.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگاران درباره صحبت های مطرح شده از سوی اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: افسوس می خورم برای باشگاه پیکان که یک فرد دو شغله در رأس امور قرار داده شده است. مدیرعامل باشگاه کارمند شهرداری می باشد و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پیکان مشغول به کار است. فردی که هیچ تجربه مدیریتی ندارد.

ترکاشوند ادامه داد: محمدی در رسانه ملی حرف های غیرواقعی مطرح نمود که منجر به تشویش اذهان عمومی علیه من شد. دروغ تا چه حد که در رادیو اعلام کرده بودجه تیم 6 میلیارد تومان بوده و بودجه کادر برای قهرمانی بسته شده است. نمی دانم این اطلاعات را چگونه به دست آورده، شاید به او اطلاعات غلط داده اند. اگر اطلاعات ندارد می توانم آمار را به او بدهم و بگویم بودجه چقدر بوده است.

وی در ادامه به تخصیص بودجه تیم اشاره کرد و گفت: قرارداد بازیکنان بین سه میلیارد و 500 تا سه میلیارد و 600 میلیون تومان و بودجه کادر نیز بین یک میلیارد و 600 تا یک میلیارد و 650 میلیون تومان است اما متأسفانه او در رسانه ملی اعلام کرده که بودجه بازیکنان 6 میلیارد و بودجه کادر هم در حد قهرمانی بسته شده است. همچنین در رسانه ملی اعلام کرده است که ترکاشوند فردی زیاده خواه است.

ترکاشوند تأکید کرد: من 10 سال در تیم صنام حضور داشته ام و آنجا با سردار رشید اسلام طهرانی مقدم آشنا شدم، درس های زیادی از او گرفتم و افتخار شاگردی و مریدی او را داشتم. حداقل این است که من یاد گرفته در زندگی ام صداقت داشته باشم اما باشگاه پیکان افکار عمومی را علیه من برانگیخته است.

سرمربی سابق تیم والیبال پیکان افزود: مدعی شده اند که من حدود 45 روز در تمرینات حاضر نشده ام. ای کاش آمار ورود و خروج مرا از طریق نگهبان باشگاه به دست می آوردند. تست های مثبت و منفی کرونا من نیز موجود است. همانطور که می دانید فردی که به کرونا مبتلا می شود، حداقل باید 14 روز در قرنطینه بماند اما محمدی پس از یک هفته از ابتلایش به کرونا در باشگاه حاضر شد و پروتکل ها را رعایت نکرد چرا که ترس این را داشت که از باشگاه بیرونش کنند.

وی گفت: ما حق و حقوقمان را خواستیم اما به من و آهنگری گفت که شما را از باشگاه بیرون خواهم کرد. این را نیز بگویم که تیم در بازی مقابل شهداب یزد با بازیکنان کرونایی در زمین حاضر شد و حتی طلوع کیان نیز با کرونای مثبت در سالن حاضر شد. من چون زیر بار زور نرفتم و این کارها را انجام ندادم، کنار گذاشته شدم؛ هیچ گاه در زندگی ام زیر بار زور نرفته ام. متأسفم برای باشگاهی که قانون شکنی می کند و پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود.

سرمربی سابق تیم والیبال پیکان ادامه داد: یکی دیگر از دروغ هایی که علیه من در رسانه منتشر شد، حضورم در رختکن پیکان پس از برکناری ام بوده است. افسوس می خورم. آیا در شأن من است که وقتی از هدایت تیم برکنار شده ام و فردی دیگر را به عنوان سرمربی معرفی کرده اند، در رختکن حاضر شوم؟ متأسفانه باشگاه پیکان مافیا دارد. من سه سال در این باشگاه حضور داشتم. سعی می کنم یکسری از مسائل را عنوان نکنم، حرمت ها را نگه دارم و برخی از اتفاقات را مثل راز در دلم نگه دارم. فقط افسوس می خورم که چقدر جوسازی غلطی علیه من ایجاد کردند. همه را به خدا واگذار می کنم.

ترکاشوند در انتها گفت: گفته اند من به دنبال پول بودم درحالی که این طور نیست. در حالی با پیکان قرارداد بستم که قراردادم را نسبت به سال گذشته افزایش ندادند چرا که بیان کرده بودند تیم مشکل بودجه دارد و من به عشق والیبال با همان قرارداد در تیم حاضر شدم. من اگر دنبال پول بودم، سال 80 با باشگاه قطری که پیشنهاد خوب مالی به من داد، قرارداد می بستم اما ترجیح دادم در ایران بمانم و با 25 میلیون تومان قرارداد ببندم. محمدی خودش را گم کرده و تیم را به هم ریخته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1466

به "باشگاه پیکان مافیا دارد، چون زیر بارحرف زور نرفتم برکنار شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پیکان مافیا دارد، چون زیر بارحرف زور نرفتم برکنار شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید