بزرگترین جزیره از جزایر قناری (تنریف)

به گزارش علی آباد جدید، حتماً تا به این لحظه از زندگیتان بارها و بارها نام جزایر قناری را شنیده اید اما احتمالاً اطلاعات و شناخت کافی در خصوص این جزایر زیبا و دوست داشتنی ندارید. جزایر قناری در کشور اسپانیا است و از 7 جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده که همواره مورد توجه گردشگران سراسر جهان بوده و بسیاری از مردم جهان این جزایر را برای گذراندن تعطیلاتشان انتخاب میکنند. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص بزرگترین و توریستی ترین جزیره از جزایر قناری یعنی تنریف بدست آورید.

بزرگترین جزیره از جزایر قناری (تنریف)

قناری یا کاناری واژه ای لاتین به معنای سگ است. این جزایر هم به دلیل وجود سگ های وحشی زیاد در بین بومیان به این نام معروف شده اند. جالب است بدانید اسم پرنده قناری هم از این جزایر گرفته شده است؛ چراکه قناری پرنده بومی این جزایر است.

تنریف؛ دوست داشتنی و خیال انگیز

جزیره تنریف که در تمام طول سال آب و هوایی آفتابی دارد، بزرگ ترین و پربازدیدترین جزیره در میان جزایر قناری است. پایتخت آن، سانتا کروز (Santa Cruz)، مقصد گردشگری پرطرفداری است که سالانه حدود نیم میلیون گردشگر را به سوی خود جذب می نماید؛ گردشگرانی که به قصد ساحل لا ترسیتاس (La Teresitas)، باغ های گیاه شناسی، گالری های هنری و خرید به آنجا می فرایند.

این جزیره که همه آن را با شب های مهیج اش می شناسند، در طول چند سال اخیر تغیرات بسیاری نموده است؛ پلایا دی لاس (Playa de las) و تفریحگاه مجاورش یعنی لاس کریستیانود (Los Cristianod) که پر از کنده کاری های گردشگران بی ملاحظه بود، اکنون با گل های کاغذی زیبا و برچسب های مختلف آراسته شده اند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

تفریحگاه کوستا آدج (Costa Adeje) هم با احداث هتل های 4 ستاره و 5 ستاره در آن و بوتیک های شیک تبدیل به مکانی بسیار مجلل شده است. اگرچه شب های شلوغ و پر زرق و برق و لامپ های نئون آن ها گردشگران زیادی را به دام می اندازند اما این روزها، خانواده ها و زوج ها بیشتر به دنبال سواحل شنی نرم و آرامش بخش در آنجا هستند.

ال مدانی یکی از بهترین سواحل جزیره تنریف است که به لطف وزش زیاد باد برای موج سواری بسیار مناسب است.

ال مدانی (El Medani) یکی از بهترین سواحل این جزیره است که به لطف وزش زیاد باد برای موج سواری بسیار مناسب است. اما وقتی به سمت غرب حرکت می کنیم، سرعت باد مخصوصا در حوالی لاس جیگانتس (Los Gigantes) کم تر می گردد. در واقع به خاطر وجود صخره های غول پیکر پناهگاهی امن شکل گرفته است.

با پیش رفتن در طول ساحل پلایا سا جوآن (Playa Sa Juan) و روستای ماهیگیری آلکالا (Alcala) را خواهیم دید و شمال جزیره یعنی دره لا اروتاوا (La Orotava) جایی است که می توان مزارع بی نظیر انگور و موز را از نزدیک دید.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 812

به "بزرگترین جزیره از جزایر قناری (تنریف)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین جزیره از جزایر قناری (تنریف)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید