بنا و محمدی برترین مربیان کشتی سال 2019 آسیا شدند

به گزارش علی آباد جدید، شورای کشتی آسیا، محمد بنا و غلامرضا محمدی را به عنوان برترین مربیان سال کشتی آسیا در سال 2019 انتخاب شدند.

بنا و محمدی برترین مربیان کشتی سال 2019 آسیا شدند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در خبری که بر روی پایگاه اطلاع رسانی شورای کشتی آسیا قرار گرفته است، برترین کشتی گیران و مربیان سال 2019 آسیا معرفی شدند که در بخش مربیگری تیم های ملی، محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان به عنوان بهترین مربی انتخاب شدند. عملکرد تیم های ملی کشورمان در رقابت های آسیایی و جهانی و کسب سهمیه های المپیک از جمله ملاک های انتخاب این دو مربی ارزشمند کشورمان بود.

در کشتی فرنگی شینیبو اوتا از ژاپن و در کشتی آزاد نیز نورکجا کایپانوف از قزاقستان به عنوان برترین کشتی گیر انتخاب شدند. البته علیرضا کریمی و کایپانوف در رشته کشتی آزاد با توجه به حضور در مسابقات مختلف هر دو 90 امتیاز کسب نموده بودند که در نهایت این کشتی گیر قزاق در صندلی نخست و علیرضا کریمی نیز در صندلی دوم ایستاد.

فدراسیون کشتی قزاقستان نیز به دلیل میزبانی از مسابقات مهم از جمله رقابت های جهانی بعنوان بهترین فدراسیون شناخته شد.

قرار است شورای کشتی آسیا در مراسمی جوایزی را به نفرات برتر اهدا کند که زمان و مکان این مراسم متعاقبا اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 718

به "بنا و محمدی برترین مربیان کشتی سال 2019 آسیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا و محمدی برترین مربیان کشتی سال 2019 آسیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید