بهترین راه های مهاجرت به کانادا

به گزارش علی آباد جدید، بیشتر متقاضیان مهاجرت به کانادا افراد تحصیل نموده و بیشترا بین سن 28 تا 40 سال می باشند. به غیر از معدود متقاضیان که امکان مهاجرت به وسیله روش های سرمایه گذاری و کارآفرینی را دارند، بیشتر متقاضیان، علاقه مند به مهاجرت از راه نیروی کار ماهر می باشند. در این مقاله مقایسه ای بین سه روش مهاجرت به کانادا از پر طرفدارترین روش های مهاجرت را آنالیز میکنیم.

بهترین راه های مهاجرت به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

1. مهاجرت به کانادا به وسیله نیروی کار ماهر استان کبک

در این روش متقاضیان مهاجرت به کبک (کانادا) به وسیله سیستم امتیاز بندی انتخاب شده و در صورتی که متقاضی مجرد 49 امتیاز و متقاضی متاهل 57 امتیاز داشته باشد واجد شرایط برای دریافت نامه CSQ و سپس در صورتی که از نظر پزشکی و سو پیشینه و توان اقتصادی مسئله ای نداشته باشد به او ویزای اقامت دائم کانادا اعطا خواهد شد.

مزایای این روش:

  • کم هزینه بودن
  • دریافت ویزای اقامت دائم از ابتدا پروسه

معایب این روش:

  • طولانی بودن پروسه
  • الزام به یادگیری زبان فرانسوی توسط متقاضی
  • سخت گیری های بیش از حد اداره مهاجرت در مورد مدارک متقاضی

2. مهاجرت به کانادا به وسیله نیروی کار ماهر فدرال

در این روش متقاضیانی که حداقل شرایط لازم را داشته باشند وارد صف انتظار می شوند تا ببینند در مدت زمان 12 ماه ایا اداره مهاجرت متقاضی را برای اعطای ویزای اقامت دائم کانادا انتخاب میکند یا خیر.

حداقل شرایط لازم برای ورود به صف انتظار متقاضیان (استخر یا همان Pool) داشتن نمره زبان کافی (آیلتس جنرال 6 در همه مهارت ها) و داشتن 1 سال سابقه کاری در 5 سال گذشته می باشد. ولی داشتن این حداقل ها به معنی قبولی در کارزار و دریافت ویزای اقامت دائم نیست. چون متقاضی باید با این حداقل ها وارد استخر متقاضیان شده و منتظر باشد تا نمره میانگینی که دولت کانادا هر دو هفته یکبار برای انتخاب متقاضیان اعلام میکند افت نموده و این منجر به انتخاب شدن متقاضیان گردد.

مزایای این روش:

  • کوتاه بودن پروسه
  • کم هزینه بودن پروسه

معایب این روش:

  • ریسک بسیار بالا برای انتخاب شدن و از دادن زمان در صف انتظار

3. مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل در کانادا

در این روش متقاضی با تحصیل در یکی از کالج ها یا دانشگاه های کانادا امکان مهاجرت به کانادا را بلافاصله پس از اتمام تحصیل خواهد داشت. تحصیل میتواند در یکی از دوره های لیسانس یا فوق لیسانس یا دکترا یا کالج با تعداد ساعات بیش از 1800 ساعت باشد. متقاضی پس از خاتمه تحصیل در فاصله 30 روز کاری تایید اقامت خود را دریافت خواهد نمود.

مهاجرت به کانادا از روش پی ای کیو

مزایای این روش:

  • کوتاه بودن زمان تصمیم تا اعزام
  • تحصیل در کاناد منجر به داشتن مدرک کانادایی شده که در استخدام فرد بسیار یاری خواهد نمود
  • اخذ اقامت دائم بلافاصله پس از تحصیل

مسایل مهم در مورد اقدام از این روش:

  • احتیاج به هزینه تحصیل سالیانه 30 میلیون تومان
  • داشتن نمره معتبر آزمون زبان (حداقل آیلتس آکادمیک 6 توصیه می گردد)

ویزا موندیال دارای کارشناسان رسمی مهاجرت و تحصیل و دارای اولین کارشناس رسمی تحصیل در کانادا (مورد تایید وزارت آموزش کانادا) آماده ارایه خدمات در مورد اخذ پذیرش های تحصیلی و اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی می باشد.

در صورتی که تمایل برای اقدام در مورد تحصیل و سپس اقامت به وسیله شرکت ویزا موندیال را دارید لطفا فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمایید. اگر قبلا فرم را تکمیل نموده اید و دارای حداقل های لازم هستید لطفا ایمیل درخواست آنالیز مجدد ارسال کنید. با توجه به حجم بالای ایمیل های دریافتی فقط از متقاضیانی که واجد شرایط باشند برای اقدام دعوت خواهد شد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 813

به "بهترین راه های مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین راه های مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید