بهترین و بدترین خطوط هوایی دنیا ، سنگاپور و قطر در صدر ، رقابت آمریکا و بریتانیا در قعر

به گزارش علی آباد جدید، امریکن ایرلاینز و بریتیش ایرویز از نظر کیفیت غذا و نوشیدنی، راحتی جایگاه ها و ارزش خدماتی که در برابر پول بلیت ارائه می دهد بدترین خطوط هوایی در مسافت های طولانی شناخته شدند.

بهترین و بدترین خطوط هوایی دنیا ، سنگاپور و قطر در صدر ، رقابت آمریکا و بریتانیا در قعر

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، همزمان با شروع فصل تعطیلی های مربوط به سرانجام سال میلادی فهرست بهترین و بدترین خطوط هوایی از نظر مسافران منتشر و تعیین شد طبق معمول سنگاپور ایرلاینز در مسافت های طولانی بهترین خط هوایی جهانست. این در حالی است که بر اساس پیش بینی ها، سنگاپور سال آینده جای خود را در صدر به ایر نیوزیلند می دهد و یک رتبه در رده بندی سقوط می نماید.

دومین خط هوایی برتر جهان در مسافت های طولانی قطر ایرویز است و ایمیریتس پس از آن در رده سوم واقع شده است. ویرجین آتلانتیک، کی ال ام، ایر ترنست، تای ایرویز و دلتا ایرلاینز هم به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم ایستاده اند. نکته عجیب اما رده های 13 تا 15 رده بندی بهترین خطوط هوایی مسافت های طولانی است که به ترتیب به اتحاد ایرویز، بریتیش ایرویز و امریکن ایرلاینز اختصاص یافته است.

بر اساس آماری که از تجربه 6500 شرکت ترتیب دهنده سفرهای مربوط به تعطیلی های سرانجام سال جمع آوری و تحلیل شده، برییتش ایرویز پس از آمریکن ایرلاینز بدترین خط هوایی مسافت های طولانی است. این شرکت بریتانیایی چهار سال پیش بهترین خط هوایی مسافت های کوتاه بود و حالا فقط توانسته 55 درصد رضایت مسافران خود را از نظر کیفیت غذا، راحتی جایگاه و ارزش پول بلیت در برابر خدمات کسب کند.

در بالای جدول، سنگاپور ایرلاینز 88 درصد آرای مثبت مسافران و شرکت های مسافرتی را به دست آورد و چهار ستاره از پنج ستاره ممکن را از آن خود کرد. ضمن اینکه امریکن ایرلاینز با صدور یک اطلاعیه بلندبالا به این رده بندی واکنش نشان داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: 130 هزار کارمند ما هر سال به 200 میلیون مسافر خدمات ارائه می دهند و ما هر روز 6800 پرواز به 365 مقصد در 61 کشور داریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 601

به "بهترین و بدترین خطوط هوایی دنیا ، سنگاپور و قطر در صدر ، رقابت آمریکا و بریتانیا در قعر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و بدترین خطوط هوایی دنیا ، سنگاپور و قطر در صدر ، رقابت آمریکا و بریتانیا در قعر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید